Lajme:

Welkom op het forum!
Zijn er problemen met het forum? Maak dan een topic aan in "Club en forum vragen"

Main Menu

Mijn spees ster

Filluar nga Stefaan1988, Shkurt 16, 2014, 01:20:32 MD

« meparshmi - tjetri »

0 Anëtare dhe 1 Vizitor po shikojne kete teme.

Stefaan1988


Hoi,


Ik ben de trotse eigenaar van een Mitsubishi Space Star 1.3 16v uit 2002 met 82pk. Ik heb rete veel schik van deze auto en kan absoluut een stootje hebben. Helaas wel dik 217,000km op de teller staan maar he daar laat ik me niet door tegen houden ik zeg gewoon door jagen tot hij uit zich zelf ermee ophoud.


Aangepast aan mijn Spees Ster.


Bi Xenon kit H4 met Xenon lampen  8) 8) 8)
Green Storm Power Filter (carbon)
Giga wieldoppen 14inch


Dat is het enige wat ik aan mijn auto heb aangepast maar ben benieuwd wat jullie vinden.


van 2 tot 3000 toeren mooi zwaar bromgeluid door de luchtfilter.
Bi Xenon Kit H4 geeft gigantisch mooi licht een echte toegevoegde waarde.
Wieldoppen, ja ach wat zal ik ervan zeggen.

[verwijderd door de beheerder]

Chrisje

Hoi Stefaan

Wij hebben ook een Space Star 1.3 uit 2002 en ik beleef er net zoveel plezier aan als jij.
Ik lees dat jij een xenon set ingebouwd hebt in je auto.
Ging dat gemakkelijk? en waar heb je die set gekocht? als ik zo vrij mag zijn.
Ik vind namelijk de verlichting niet zo geweldig in de Space Star mede omdat onze ASX ook xenon heeft.

Veel succes met je Space Star

Chris

Super Top

Welkom hier op het forum.


Ik heb je topic even verplaatst naar het juiste board.
Driving:  Mitsubishi Colt 1.5 8V GLXi A/T Super Top
Driving: Mitsubishi ЯVR 2.0T 16V Hyper Sports Gear R
Driving: Suzuki Jimny 1.3 JLX
In project: Mitsubishi Lancer 1.8 8V GLXi 4WD
Retired: Mitsubishi Colt 1.5 12V GLXi Super Top

Stefaan1988

Super Top: Dank je wel, en geweldig om hier te zijn :D.

Stefaan1988

Hoi Chrisje,


Ik heb de Bi Xenon kit H4 laten installeren door de Mitsubishi dealer de kosten waren voor mij voor het plaatsen alleen iets van 88 euro.


http://hidxenonverlichting.nl/bi-xenon-h4-kit daar heb ik hem gekocht geweldige service en super snelle levering.


Ik heb zelf de 10000k lampen (BLAUW) erbij gekozen maar let op, HOGER DAN 6000k (WIT) mag officieel niet op de openbare weg dus 6000k mag nog wel.


In het begin als je een xenon lamp wil vervangen denk je van OMG waar ben ik aan begonnen maar serieus je moet even weten hoe het moet en dan denk je van oooh dat stelt niks voor.


Als je nog vragen heb dan hoor ik het graag natuurlijk.

Chrisje

Bedankt voor je snelle reactie.
Ik ga hier binnekort mee aan de slag

Chris

Stefaan1988

Geen probleem Chrisje, en als ik een keer ben aangehouden van wege de 10000k verlichting laat ik het nog wel even weten wat de gevolgen hiervan zijn.

Space Star 1.6

Hoi welkom mederijder.

Geen foto?!?!  ??? Kom op met foto van je space star ;D

Ik ben eigenlijk ook van plan xenon plaatsen.

Maar is t probleem apk afkeur? Lichtbeeld ? Tegenverkeer last van verblinde?

Stefaan1988

Tjeuw SpaceyDavey,


Ik heb een foto's staan bovenin helemaal in deze topic. Als jij lampen plaatst die hoger zijn dan 6000k wordt je auto afgekeurd tijdens de keuring maar als jij 10000k erin zet na de keuring tot de volgende dan wissel je ze gewoon weer op tijd om naar die 6000k :)


Lichtbeeld vind ik geweldig en niet verblindend voor andere, maar je moet hem wel goed afstellen ik heb het idee dat mijn linker lamp niet helemaal goed staat veel te laag vergeleken met die rechterkant.

ikkebas

In mijn vorige auto (volvo 850) had ik ook xenon ingebouwd en het ene jaar moest ik even de lampjes overzetten en het andere jaar rolde die zo door de keuring.
Ik adviseer om 4300k te nemen dit geeft het mooiste licht kijkt heel rustig. Dit is helder wit zonder blauw erin, ik heb nog nooit knipperende tegenliggers gehad.
Wel is het zo dat het glas van de koplampen (reflectie) niet gemaakt is voor xenon dus het lichtbeeld blijft niet helemaal zoals het moet zijn.


Inbouwen is overigens erg simpel.............je boord een gat in de draaideksel die je unit van lamp afsluit, vervang de originele lamp voor een xenon lamp en sluit de oude stekker (waar de oude lamp in zat) aan op de connector die ook aan de draden bundel zit, bevestig vervolgens de 2 kastjes ergens in de motor ruimte en klaar is kees. Het gat in de unit wordt vervolgens weer netjes afgesloten door het bijgeleverde rubber ivm vocht e.d.
Het meeste werk is het gat boren en het wegwerken van de draden en kastjes.
Koop de kits wel bij een autozaak, niet de goedkope uit china, die kunnen storing geven op de boordcomputer.


Stefaan1988

De gene die ik heb stoort niet op de boord computer omdat er ook een ballast en antistoringskastje bij zit dus daar heb je echt geen last van.


Ik heb hem nu al een maand of drie en werkt zonder problemen, het vervelende is als je dit via een autozaak doet kost het je zo ontzettend veel geld en dat is met een Bi Xenon H4 setje zo opgelost.

Stefaan1988


Taxloss


Stefaan1988

Die foto in de sneeuw, dat was een jaar geleden ongeveer. Ik moet heel eerlijk zeggen dat die wieldoppen er wel perfect op stonden daar kan ik niks van zeggen.

Maar het resultaat zoals het nu is dat vind ik toch echt het mooiste tot nu toe.