Lajme:

Welkom op het forum!
Zijn er problemen met het forum? Maak dan een topic aan in "Club en forum vragen"

Main Menu

magneetkoppeling outlander type 1 / airco relais?

Filluar nga Erwin, Gusht 03, 2019, 01:00:46 MD

« meparshmi - tjetri »

0 Anëtare dhe 1 Vizitor po shikojne kete teme.

Erwin

Goedemiddag, Misschien niet de juiste plaats maar wel zo fatsoenlijk mij eerst voor te stellen als nieuw lid woonachtig in Apeldoorn. Mijn naam is Erwin Verstegen en ben sinds twee jaar in het bezit van een Mitsubishi Outlander type 1.
Mijn vraag:  Mijn airco schakelt niet in. (is recent afgevuld) en zodoende lijkt het erop dat de magneetkoppeling die niet inschakeld kapot is. Echter, op de massa meet is oneindig dit kan idd een kapotte spoel zijn, maar misschien als deze auto het heeft ook een kapot airco relais. Iemand een idee of en zo ja waar ik dit airco relais in de auto kan vinden?

MarkW

Ik weet niet waar het relais zit, maar het probleem wat ik had bij mijn Lancer was de ruimte/speling van de magneetkoppeling. Die was te groot geworden waardoor de magneet de koppeling niet aan kon trekken. Deze afstand is af te stellen met ringetjes.


Deze "reparatie" heeft mij minder dan een half uur gekost. Ik weet niet hoeveel werk het is bij een Outlander maar lijkt me het proberen waard.


Zoek op YouTube naar "outlander air gap" voor meer duidelijkheid. ;)