Lajme:

Welkom op het forum!
Zijn er problemen met het forum? Maak dan een topic aan in "Club en forum vragen"

Main Menu

waarschuwing

Filluar nga Marcel, Dhjetor 04, 2019, 10:02:33 PD

« meparshmi - tjetri »

0 Anëtare dhe 1 Vizitor po shikojne kete teme.

Marcel

Mensen ik heb hele slechte ervaring met CTS-Chiptuning in Beek Limburg!
Heb mijn auto Mitsubishi Colt Ralliart laten chippen bij CTS-Chiptuning en kreeg te horen dat hij na 500km het hele volle vermogen zou hebbben van 185 pk.
Echter de auto sloeg diverse keren in noodloop, geen vermogen meer en niet meer als 4000 toeren.
Ging geen lampje branden en geen foutcode.
Als ik dan verder trapte wel foutcode P1961 en P1963.
Zelf onderzoek gedaan op internet en kwam diverse meldingen tegen dat dit komt door slechte chip tuning!
Divers mail contact gehad en hij zei ligt niet aan software.
Luchtmassameter vernieuwd zelfs naar mitsubishi dealer geweest dus veel geld gekost zonder resultaat!
Gisteren uiteindelijk originele software erop gezet door meneer van CTS en alle problemen verdwenen.
Nu wilt meneer het geld niet terug geven omdat hij van mening is dat het aan mij auto ligt????!!!!!
Dus met orginele software loopt hij goed en met hem zijn software alleen maar problemen en zou het aan mijn auto liggen?
Zo doe je geen zaken,geef dan toe van sorry helaas ik kan je niet helpen en geef geld terug!
Hebben andere ervaring met deze gast van CTS-Chiptuning?

dr simpel


Ik heb bij 'unlimited tuning' in amersfoort hetzelfde tune resultaat gehad met mijn CZT wat jij aangeeft , maar heb daar keurig mijn geld terug gehad en verontschuldigingen voor het ongemak.
Lijkt mij dat een refund niet meer dan redelijk is.


Hallee Bob.