Lajme:

Welkom op het forum!
Zijn er problemen met het forum? Maak dan een topic aan in "Club en forum vragen"

Main Menu

Kim's Mitsubishi Lancer (Einde tijdperk :()

Filluar nga Chaoth, Maj 04, 2013, 09:32:59 MD

« meparshmi - tjetri »

0 Anëtare dhe 1 Vizitor po shikojne kete teme.

Jeffrey

Zal denk ik aan mijn rijstijl liggen. Ik rij alleen maar autobaan als het om woon/werk gaat. Rij ook niet harder als 110 zoiets, wel af en toe spelen haha. Maar boordcomputer zit altijd rond de 6.0 en 6.5 ltr/100. Stond er zelf ook van te kijken hoor aangezien ik rekening had gehouden met 1:12 zoiets.

Ik zou hem laten chippen denk ik bij EMS beter bekent als de subaru/Mitsubishi tuner Mark Verhoeven. Met de scooby altijd erg tevreden geweest.

Chaoth

Boordcomputer volg ik niet. Ik deel gereden kilometers door getankte liters. Veel betrouwbaarder.

Chippen moet ik nog ff uitzoeken.

Jeffrey

Dat doe ik ook hoor, ik rij meestal tussen de 550 en 600 km en dan ga ik tanken. Laatste tankbeurt was 645 km op 40 ltr.


Entharion

#169
Citim nga: Jeffrey ne Nentor 02, 2016, 12:30:16 MD
Zal denk ik aan mijn rijstijl liggen. Ik rij alleen maar autobaan als het om woon/werk gaat. Rij ook niet harder als 110 zoiets, wel af en toe spelen haha. Maar boordcomputer zit altijd rond de 6.0 en 6.5 ltr/100. Stond er zelf ook van te kijken hoor aangezien ik rekening had gehouden met 1:12 zoiets.

Ik zou hem laten chippen denk ik bij EMS beter bekent als de subaru/Mitsubishi tuner Mark Verhoeven. Met de scooby altijd erg tevreden geweest.

Wel knap zo'n verbruik, maar ik rijd er bijna alleen maar korte stukjes mee dus 1:11 is misschien niet zo slecht...
Ik houd ook gewoon bij wat ik tank, maar dat was de laatste keer 448km/40l :P

Ik heb die naam vaker voorbij zien komen, wat vragen die zoal voor een flash? Lees op fora dat je op 900 euro moet rekenen.

Chaoth

Bij ziptuning vragen ze 540 euro.

900 euro voor chiptuning? Dan hoop ik wel dat daar ook een dynorun bij zit. Anders is het wel heel erg duur.

Jeffrey

Mark verhoeven valt wel mee qwa prijs, althans dat vind ik. Met de subaru heb ik eens een probleem gehad met de turbodruk, die bleef op en neer gaan bij vol gas. Ik heb toen een afspraak gemaakt bij hem en ben er dikke 2 uur geweest, heeft de wagen na gekeken, daarna met de laptop eraan een rit gemaakt en uitgelezen wat er fout was. Daarna heeft hij een restrictorpill van de wastegate opgeboord aangezien die te klein was, en daarna nog eens een run gemaakt en anders afgesteld en daar betaalde ik 20 euro voor haha.


Ben daarna nog eens terug geweest voor te chippen en daar heb ik toen 550 euro voor betaald. Voordeel van Mark is dat hij de auto afstelt op de weg en niet op een rollerbank. Hij zegt een auto moet afgesteld worden op de weg aangezien de omstandigheden buiten anders zijn dan binnen op een bank en daarnaast krijg je ook nog eens 2 jaar garantie erop. En als er iets is Mark staat altijd klaar en vraagt voor de kleine dingen meestal niets of heel weinig.

Chaoth

Kleine update.

Sticker geplakt en Forge BOV geplaatst. Blaast mooi af en geeft geen foutmeldingen :)





Leo

woesh altijd leuk.

wil zelf ook nog andere bov, ga denk ik voor de GFB.

Jeffrey

Leuke updates  ;D. Ik heb sinds afgelopen week de Forge omgewisseld voor een HKS SSQV V4 blowoff. Blaast ook lekker hard af en volledig atmospherisch. Ben benieuwd, ben je ook op Zandvoort de 7de.

Chaoth


Chaoth

Weer een Lancer aangeschaft :)

Wederom een rode 1.8 Intense uit 2008 met 92.000 km op de teller.

Marcuz77

plaatjes!! hoop dat het een nette lancer is, nog plannen?

Chaoth

Zeker een nette Lancer.

Hierbij even twee foto's.





De plannen:

- koppeling vervangen (druklager maakt lawaai)
- voorbumper en grille aanpakken. Trekhaak gekust en is mij niet netjes genoeg (grille plastidip wat loslaat)
- letters achterklep verwijderen
- motorkapdempers plaatsen (ipv stokje)
- achterramen blinderen
- verlagen (middels veren of schroefset)
- achterlichten vervangen
- koplampen vervangen + xenon
- (mat) zwarte 18" velgen
- andere spoiler (Ralliart type)

Hele lijst, maar is ook niet allemaal voor de korte termijn. Koppeling doe ik wel volgende week, omdat ik mij er aan irriteer en ik een complete set bij de auto gekregen heb.