Lajme:

Welkom op het forum!
Zijn er problemen met het forum? Maak dan een topic aan in "Club en forum vragen"

Main Menu

Probleem met ruitenwissers - Mitsubishi Carisma 1998

Filluar nga Mitza, Janar 19, 2017, 04:45:13 MD

« meparshmi - tjetri »

0 Anëtare dhe 1 Vizitor po shikojne kete teme.

Mitza


Hallo.


Ik heb een Mitsubishi Carisma 1998. Ik heb een probleem met mijn ruitenwissers – of nog specifieker, met de ruitenwisser aan de passagierskant. Het lijkt erop dat de wisserarm de ruitenwisser niet de juiste druk biedt op de voorruit, daarom wordt het midden van het pad van de ruitenwisser niet schoongemaakt aan de passagierskant.


Wat kan ik hieraan doen? Denk je dat als ik de wisserarm wat buig, dat het dan beter wordt of misschien maak ik het dan erger?


Chaoth


EnnoE34


Mitza

Citim nga: Chaoth ne Janar 19, 2017, 07:27:14 MD
Geen last van bevroren ruitenwisserrubbers?


Nee, de kou is zeker niet het probleem - er is niets bevroren. Het probleem is al aanwezig sinds ik de auto heb gekocht en dat is 6 maanden geleden. :)


Zal ik anders platte ruitenwissers proberen in plaats van de ruitenwissers met het klassieke frame? Hier in dit artikel staat er dat platte ruitenwissers meer druk uitoefenen op de voorruit. Wat denken jullie?

EnnoE34

Zoals ik al zei....er kan speling op het mechaniek zitten. Vervangen, en dan doen ze het weer zoals het moet!.