Lajme:

Welkom op het forum!
Zijn er problemen met het forum? Maak dan een topic aan in "Club en forum vragen"

Main Menu

iemand asx tunings ideeen

Filluar nga wv188, Tetor 19, 2014, 10:06:43 MD

« meparshmi - tjetri »

0 Anëtare dhe 1 Vizitor po shikojne kete teme.

wv188

als asx rijder merk ik dat er vrij weinig is wat je zelf kan veranderen aan de auto zelf van styling/tuning van buiten dan.
iemand enig idee waar ik wat kan vinden en dan niet de standaard dingen die bij de dealer te krijgen zijn.

zelf 1x  wel een asx gezien met een kentekenplaat  aan de zijkant net als bij een evo x,  denk alleen zelf dat het bewuste opzetstuk
daarvoor niet op een asx ook zal passen ,  iemand enig idee of dat originele opzetstuk  wel of niet past op een asx.


trancedrift


wv188

Citim nga: wv188 ne Tetor 19, 2014, 10:06:43 MD
als asx rijder merk ik dat er vrij weinig is wat je zelf kan veranderen aan de auto zelf van styling/tuning van buiten dan.
iemand enig idee waar ik wat kan vinden en dan niet de standaard dingen die bij de dealer te krijgen zijn.

zelf 1x  wel een asx gezien met een kentekenplaat  aan de zijkant net als bij een evo x,  denk alleen zelf dat het bewuste opzetstuk
daarvoor niet op een asx ook zal passen ,  iemand enig idee of dat originele opzetstuk  wel of niet past op een asx.


Citim nga: trancedrift ne Tetor 29, 2014, 02:11:59 MD
Zoiets?





ja zoiets was het.


en hoe anders het ook is in mijn geval kan het niet eens heb een intense uitvoering met xenon verlichting en koplamp sproeiers.
dus de kentekenplaat zit inde weg dan  helaas!!!

Marijn88

En wat wil je dan juist? Body kit, veren, lampjes, uitlaat?

wv188

Citim nga: Marijn88 ne Dhjetor 14, 2014, 10:43:18 MD
En wat wil je dan juist? Body kit, veren, lampjes, uitlaat?

donkere achterlampen lijken me wel wat maar het schijnt dat bepaalde asx/rvr/outlandersport types verschillen  en het kan zijn dat het in nederland niet past met achterlichten die ergens anders wel te verkrijgen zijn.(volgens de dealer)

body kits die ik ken zien er niet uit.

wat ik wil is gewoon dat het net ff anders is als dat het nu is.

Marijn88

Citim nga: wv188 ne Dhjetor 23, 2014, 09:01:28 MD
donkere achterlampen lijken me wel wat maar het schijnt dat bepaalde asx/rvr/outlandersport types verschillen  en het kan zijn dat het in nederland niet past met achterlichten die ergens anders wel te verkrijgen zijn.(volgens de dealer)

body kits die ik ken zien er niet uit.

wat ik wil is gewoon dat het net ff anders is als dat het nu is.


Ho! Je hebt ander veel voor een asx hoor.
Cusco heeft een schroefset
Damd design effect heeft wel leuke bumper lippen enzo.


Kijk maar eens op:
http://www.nengun.com/search/#t:n:u:y;m:311;g:1
http://autostyle-usa.com/ga3w/


Of mss kende je die al?

Nicoline

Hoi, hoever ben je al met je styling? Wat ook leuk is om op instagram te zoeken naar #mitsubishiasx @mitsubishi_asx @outlander.sport club etc. Veel indo's met extreme asxen! Leuk voor inspiratie en handelaren posten hun tuningkits er ook.

Stephan

#7
Je moet er van houden, maar zoiets?


Waterkastanje

Buiten de kleur bevalt die me wel, in wit zilver of volledig zwart.

Goosman

Citim nga: Stephan ne Dhjetor 01, 2016, 11:44:57 PD
Je moet er van houden, maar zoiets?




Maar dan hoort daar ook wel een 4B11T blok in te hangen, anders heb je zo'n schaap in wolfskleren  :(