Lajme:

Welkom op het forum!
Zijn er problemen met het forum? Maak dan een topic aan in "Club en forum vragen"

Main Menu

Wie kan mij helpen

Filluar nga Fester, Shkurt 20, 2014, 11:08:39 PD

« meparshmi - tjetri »

0 Anëtare dhe 1 Vizitor po shikojne kete teme.

Fester

Dus ik zit te wachten op mijne nieuwe pajero.


Maar het probleem is mijn vrouw is nogal klein en vermits dat zij er steeds mee gaat rondrijden.
Wou ik weten of het mogelijk is de pedalen korter naar de stoel te brengen.
Mijn idee was de pompen los doen een tussenstuk plaatsen en de stangen verlengen.
Maar nu komt mijn vraag weet iemand of men de originele stangen los zitten bij de rempomp en koppelingspomp wand bij de meesten auto's kan men deze gewoon verwijderen.
Zonder dat de pomp moet uiteengenomen worden genomen.


Tweede oplossing is de pedalen te wijzigen van vorm.


Switcher

Derde oplossing is contact zoeken met een bedrijf voor "gehandicapten aanpassingen" in de buurt en een set nieuwe rails laten fabriceren zodat de stoel dichter naar het stuur kan voor je vrouw en weer ruim achteruit voor jezelf?

robsel

De oplossing van Switcher is de standaard oplossing voor dit probleem. :-X
Deze bedrijven doen niet anders. De stoelslede aanpassen is ook het veiligst en veel beter dan aan de pedalen te gaan rommelen.

P.s. Welkom op dit Mitsubishi forum !

gr
Rob

Super Top

Mijn moeder is ook klein van stuk.
Bij het vorige busje (Kia Pregio) van m'n ouders heeft m'n vader extra vergrendelsleufjes gemaakt in de stoelslede zodat de stoel verder naar voren kon.
Weet niet of het bij Mitsubishi ook zo simpel gaat maar is het waard om even te kijken.
Driving:  Mitsubishi Colt 1.5 8V GLXi A/T Super Top
Driving: Mitsubishi ЯVR 2.0T 16V Hyper Sports Gear R
Driving: Suzuki Jimny 1.3 JLX
In project: Mitsubishi Lancer 1.8 8V GLXi 4WD
Retired: Mitsubishi Colt 1.5 12V GLXi Super Top

Fester

Alles is geregeld we hebben juist alles zo kunnen instellen dat het mijn vrouw goed uitkomt.
Juist nog iets zoeken voor een steun in de rug.
Wegens een titaan plaatje in de rug kan ze niet zo goed zitten zonder wat steun in de rug.


Bedank toch voor de ideeën.


Groetjes Fester.

Switcher

Citim nga: Fester ne Mars 15, 2014, 10:52:19 PD
Alles is geregeld we hebben juist alles zo kunnen instellen dat het mijn vrouw goed uitkomt.
Juist nog iets zoeken voor een steun in de rug.
Betere beddenzaak? Misschien dat zij iets weten in de trant van Tempur of dat NASA-schuim ofzo? Eventueel een vergelijkbaar (dun) kussen op maat snijden, bekleden en met een paar touwtjes aan de hoofdsteun hangen?