Lajme:

Welkom op het forum!
Vergeet niet je profiel aan te vullen met je gegevens, of te wijzigen.

Main Menu

Kim's Mitsubishi Lancer (Einde tijdperk :()

Filluar nga Chaoth, Maj 04, 2013, 09:32:59 MD

« meparshmi - tjetri »

0 Anëtare dhe 1 Vizitor po shikojne kete teme.

Chaoth

Die onderste kan echt niet.. Is het net een Audi :P

4Koen63


DannyColt12v

Tjah de smaken hier verschillen van FRP fappers tot rice wafels  :-\

Ukkie

Dat zou um wel afmaken, detail op detail,,
En een mooie spoiler uiteraard.

Mits

Aardig wat dingen die je al hebt aangepakt. Subtiel je auto een eigen stijl geven, I like it  ;)
Dar plastidippen van je velgen ziet er gefotoshopt goed uit. Als tussenstap naar de orginele 18" Mits Lancer velgen?


Zag dat je ook 8000K Xenon hebt geïnstalleerd. Waar heb je deze gekocht en was dit moeilijk of eenvoudig te doen? Misschien kun je me een PM sturen erover, om jouw eigen topic niet teveel te "vervuilen" met een antwoord op mijn vraag. Thanks alvast  ;D


Succes met het aanpakken van je Lancer verder!

Chaoth

Vandaag pakketje opgehaald bij het postkantoor. Uitgepakt en meteen op de auto gezet! :D 8)







Helaas is de spuiter van het bedrijf waar ik hem laat spuiten net op vakantie, dus dat laat nog ff op zich wachten. Tegelijk met de spoiler worden ook de spiegelkapjes en deurgrepen in de kleur van de auto gespoten, zodat die er weer wat strakker uit ziet :D

Space Star 1.6

ik zeg zo laten !  ;D ;D  ziet wel gaaf uit met witte kleur  ;D

Chaoth


Space Star 1.6


Switcher

Citim nga: Chaoth ne Gusht 03, 2013, 07:10:33 MD
Vandaag pakketje opgehaald bij het postkantoor. Uitgepakt en meteen op de auto gezet! :D 8)
Spoiler wel legaal? Niet dat er zometeen een of andere agent moeilijk gaat lopen doen over de uiteinden die net 2mm uitsteken en je dus iemand dodelijk mee kan verwonden?

Hoe is nu het zicht achteruit; met de spoiler van de X (die iets hoger is volgens mij) zie je uitermate weinig in je binnenspiegel.

Chaoth

Spoiler steekt niet uit en is een exacte replica van de Ralliart spoiler, waarmee sommige Lancers zijn uitgevoerd. Zal dus geen problemen gaan geven.

Zicht naar achteren is nu drama. Hebben we buitenspiegels voor :P

Space Star 1.6

Haha dat krijg je als je spoiler hebt.

Switcher: als spoiler geen scherpe uitstekende delen hebben dan is het legaal.

4Koen63

Please haal die spoiler er vanaf alsie nog niet gespoten is xD


Voor de rest, nice spoiler :P

Chaoth

Spoiler moet paar weken zetten om te voorkomen dat de boel na het spuiten zal barsten.

Eagle1982

Citim nga: Switcher ne Gusht 03, 2013, 09:20:04 MD

Hoe is nu het zicht achteruit; met de spoiler van de X (die iets hoger is volgens mij) zie je uitermate weinig in je binnenspiegel.


Wanneer je 2 buitenspiegels hebt dan is een binnenspiegel niet verplicht en daarmee het zicht naar achteren ook niet, dit zou dus niet buiten de regelgeving vallen.
Denk maar eens aan verduisterde ramen of bestelwagens met een tussenschot.
Het zicht naar achteren is in de buitenspiegels voldoende en zou dus geen probleem mogen opleveren.
Het is alleen voor de bestuurder even wennen en aanpassen.