Lajme:

Welkom op het forum!
Vergeet niet je profiel aan te vullen met je gegevens, of te wijzigen.

Main Menu

Eclipse 2G facelift

Filluar nga Eclipse2G, Maj 06, 2011, 06:33:00 MD

« meparshmi - tjetri »

0 Anëtare dhe 3 Vizitore po shikojne kete teme.

Evo driver

Het kan ook zijn dat je abs ring gebroken is. Dat is bijna niet te zien. Maar als de dealer even de mut in de auto zet en dan met de auto gaat rijdden kan hij zien of alle sensoren werken. Jammer dat je er niet was anders had ik de mut er evn in gehangen bij je.

Eclipse2G

Ja dat is jammer helaas andere verplichtingen... :(. Maar hij had er ook een kastje aanhangen bij de dealer toen we gingen rijden zelf geen ervaring mee en daarna dacht hij de computer. Maar die ringen zijn die los te verkrijgen bij de dealer?

sibreneclipse2G

Hee Erwin


Die ene die ik op het oog had is verkocht helaas aan een dealer en die vraagt er een keer zoveel voor.
Maaruh....kijkje alweer voor een andere????? :D
sja weetje ik had er allang al mischien eentje kunnen hebben in het groen ofzo..maar rood is het helemaal. dus nog even geduld aub


groetjes sibren





Eclipse2G

Ja als je rood wilt zou ik ook niet voor iets anders gaan!
Nouja een gsx is wel aantrekkelijk en uniek! Ik ben hem nu zelf aan het faceliften.
hoewel het leuk is gaat het hem denk ik niet worden hecht te veel waarde aan deze, en die moet nog gekeurd BPM erover en heb hem dagelijks nodig en een 2de is voor mij geen optie.
Hoe leuk het ook klinkt niet echt rendabel...
Maar dromen mag! Haha die gsx komt er nog wel!

jesse2g

Citim nga: sibreneclipse2G ne Janar 12, 2012, 11:01:06 MD
Balen man!!!!


Hoop dat je het snel kunt fixen!!!


Ik ben nog steeds aan het sparen en kijken voor een leuke rode eclipse! Maar het wordt zeker dit jaar dat ik er eentje aanschaf!!! :) ;)




groetjes sibren

Koop mijn oude eclipse, super onderhouden! http://link.marktplaats.nl/509023007

Space Star 1.6

tjonge Wat echt een hele mooie eclipse *kwijl kwijl*

Zeker binnenkant super mooi  ??? 

Geen woorden voor  :D

sibreneclipse2G

#51
Ja die is zeker heelmooi maar toch ...tis die kleur he die het hem bij mij helemaal doet. alhoewel op het japfestival kreeg ik het warm van elke eclipse.... :P

mitsubishifreak

mooie eclipse en niet veel kilometers op de teller  :o

Evo driver

Ik heb volgens mij nog wel van die ringen liggen maar dan moet je wel eerst uitsluiten of dat het probleem is.

Eclipse2G

Ik ga zaterdag de ringen controleren!

6 februari auto na spuiter. Vandeweek nieuwe velgen en over 3 weken van voor naar achter rvs uitlaat ;D

Eclipse2G

Abs ringen gecontroleerd geen scheuren te zien rechts is vervangen geweest en links in slechte staat dus die wil ik vervangen hopen dat het opgelost is! Anders word het hobbyen met bekabellibg... :(

sibreneclipse2G

He Erwin


Die facelift 2g bumper was die toevallig rood die je gekocht hebt in belgie???


En zet nou even nieuwe pics op je topic. Want ben erg benieuwd.


succes met je ABS probleem
oo trouwens. Kep mijn achterlichten maar te koop gezet! Kep een rode eclipse bezocht hier in de buurt. Helemaal te gek, maar die heeft al usa lichten dus vandaar....


groetjes

Eclipse2G

Ja haha hoe kom je daar zo bij? Gekocht met mistlampen  :)

Ik heb echt heeeel erg intresse in de achterlichten en vloermatten (mijne beetje kapot) maar financiel met eerder genoemde plannen en abs... :(
Vandaar mijn deal haha. Op jou te koop topic. ;)
Die je gezien hebt is dat ook amerikaan en facelift? Foto's!
ik laat nog even 2weken van me wachten onderdelen zijn bij spuiter erna pics dan is hij ook klaar (voor dit jaar) wil nog alleen usa achterlichten facelift skirts en achterbumper.

sibreneclipse2G

#58
http://www.autoscout24.nl/Details.aspx?id=waqf34ies1e3


Ik had de advertentie al eerder gezien. Maar die foto's he....... :(


Mijn zus kwam hem onderweg naar haar werk tegen in de bus. ze herkende de auto omdat ik nergens anders over praat inmiddels hahaha. Dus ze maakte wat foto's en daar zag die er stuk beter uit. Inmiddels heb ik de eigenaar gezien en de auto goed kunnen bekijken en het motertje horen lopen.


er zitten wel wat plus en minpunten aan.


minpunten:


rechter raam werkt niet
geen side skirts
beschadiging op achterbumper
420a motor
trommelremmen achter


pluspunten:


usa achterlichten
verlichte bumper reflectors
leren bekleding 
gereviseerde motor
nieuwe banden rondom
nieuwe remmerij
sportuitlaat
usa spiegels
knalrood :) :) :) :)


Is volgens mij import usa want zo werden de Europese nooit geleverd. Oja hij staat op papier 1240 kilo inplaats van 1295


Ik ben afgelopen maand onnodig geld kwijtgeraakt aan mijn huidige auto. Eerst ingebroken. Raampje 184 euro. Vorige week heeft me vriendin niet opgelet met de auto en uitlaat onderweg gereden. 150 euro (nieuwe middenpijp en demper ) en die feestdagen hakken erin he..hahah


Maar als ik deze heb wil ik:


facelift bumper erop
verlagen
18 Inch velgen
originele side skirts


Nou wat is jou mening??


Of laat ik me meeslepen door de modelschoonheid van de auto


Ik reageer wel even op je inbox wat betreft prijs afspraken  ;)  oja check even mijn verkoop topic daar staat even nieuwe foto met vloermatten etc













jesse2g

420A is geen -1 maar een -72618362936196319831269

Gewoon nog even door sparen en mijn oude eclipse kopen: http://link.marktplaats.nl/509023007

Maar als je echt rood wilt.. Tsja dan ziet hij er wel leuk uit.