Lajme:

Welkom op het forum!
Vergeet niet je profiel aan te vullen met je gegevens, of te wijzigen.

Main Menu

Ook ik zal me even voorstellen.

Filluar nga Cordiafreak, Nentor 27, 2010, 06:14:10 MD

« meparshmi - tjetri »

0 Anëtare dhe 1 Vizitor po shikojne kete teme.

Cordiafreak

Hallo met Eef

Sommige mensen kennen mij via de club en sommige weer kennen mijn site.
Ik ben één van de grootste Cordia freaks van Nederland, gelukkig zijn er meer mensen met de zelfde passie als ik maar ze zijn jammer genoeg maar op 1 hand te tellen.
Ik ben 39 jaar en rij al vanaf 1995 Cordia, ja idd al 19 jaar aan 1 stuk door.
Voor mij was het de eerste auto na het behalen van mijn rijbewijs en was gelijk verknocht aan dit type auto.
Uiteraard zijn er meer mooie Mitsubishi uitvoeringen maar een voordeel die je hebt als je meerdere auto van het zelfde type hebt, ...........de onderdelen..............anders moet je nog meer in huis hebben want de onderdelen worden steeds schaarser en ook duurder.
Voor de mensen die mijn site kennen weten dat ik Vijf Cordia's bezit.
Mijn 1ste heb ik in 1996 total loss gereden door ijzel, toen kwam dus mijn 2e Cordia en huidige;
De Blauwe GSR uit 1987 en gekocht in Mei 1996, mijn 2e huidige is de Rode GSL uit 1984 en gekocht in 2005. Vervolgens kocht ik in 2004 nog een rode Cabriolet 1.8L Turbo i uit 1990 (op kenteken) hoe dit exact zit moet ik nog even nagaan. En de laatste Cordia die ik heb gekocht komt uit België ik geloof dat ik hem sinds 2007 in bezit heb. Deze laatste werd me aangeboden door een Franstalige Belg die de auto van zijn alleenstaande broer had georfen en al 2 jaar in zijn schuur had staan. Deze Cordia wilde hij alleen aan een liefhebber verkopen anders niet en kwam via mijn site bij me terecht. De overleden broer (+2004) heeft deze Cordia nieuw gekocht in 1984 en er stond maar 063000Km op de teller en dat was waanzin natuurlijk. Omdat er hier en daar wel een deukje en wat roest zat heb ik deze toch maar gerestaureerd en het is nu een plaatje.

Als er nog mensen zijn die nog ergens een cordia weten te staan? stuur mij de foto om op die manier mijn website weer wat completer te maken.

Groeten Eef

Evo driver

#1
eyy kom eens op met die foto's  :lol:

Cordiafreak

#2
Hey Remco

Jij kent ze toch al, het zal voor jou geen nieuws zijn.

Gr Eef

Cordiafreak

#3
1ste foto: Eigenaar sinds Mei 1996 tot heden.


2e foto: Eigenaar sinds September 2005 tot heden.


3e foto: Eigenaar sinds Februari 2004 tot heden.


4e foto: Eigenaar sinds December 2007 tot heden.


En de mensen die er nog geen genoeg van hebben kunnen altijd naar mijn site kijken:
http://WWW.MITSUBISHI-CORDIA.NL

groeten Eef

MiTsU

#4
Welkom op het forum! Enne mooie foto's van die Mitsubishi's in volle glorie

Evo driver

#5
Was wel bekend met de blauwe ook maar misschien 1 keer gezien. Maar zeker een mooie auto dat zonder twijfel !!

gr. remco

Coltje-Corine

#6
Hey, jij ook hier :D
ik ken alleen je blauwe auto's, blijf de blauwe van de 1e foto het gaafst vinden!

Cordiafreak

#7
Hoi Corine

Tja ik heb mn stoute schoenen maar eens aangetrokken. Komt ook dat er een cordia fanaat bij is gekomen en zo kan ik z'n project ook op de been blijven volgen.
Ja de bovenste is ook mn grootste trots, maar.................die cabrio word in dezelfde kleur gespoten dus er is concurentie.

groeten Eef

Cordiafreak

#8
Corine...............lijkt het wat???


Robbert

#9
Citim nga: "Cordiafreak"Hoi Corine

Tja ik heb mn stoute schoenen maar eens aangetrokken. Komt ook dat er een cordia fanaat bij is gekomen en zo kan ik z'n project ook op de been blijven volgen.
Ja de bovenste is ook mn grootste trots, maar.................die cabrio word in dezelfde kleur gespoten dus er is concurentie.

groeten Eef

Kijk es aan wie hebben we hier :shock:  Toch ook maar even voorgesteld zie ik, Welkom bij deze ;) Ik ben trouwens niet specifiek Cordia fanaat hoor, ik ben een Mitsubishi fanaat in het algemeen, mijn interesse gaat uit naar de modellen voor 1992. Als ik op deze manier een Tredia kon kopen had ik het ook gedaan :) Maar zoals ik in mijn topic al aangaf is de Cordia een deel van m,n jeugd en ik vind het ook nog eens een mooi model :D  

Groeten Robbert

Cordiafreak

#10
Hoi Robbert

Ja het is zeer zeker een mooi model, ik kan er geen afstand van doen. De Tredia doet mij helemaal niets, ik vind hem niet sportief en is zo vierkant. De Celeste vind ik wel leuk maar ben ook helemaal verknocht aan de sapporo vooral de latere modellen.

Zo zie je maar, ieder z'n ding.

Coltje-Corine

#11
Citim nga: "Cordiafreak"Corine...............lijkt het wat???


hahaha, werd je het poetsen zat ;)
blauw is altijd goed, het is me lievelingskleur dus tja  :mrgreen:

als je tijd heb, jouw cordia heb ik ook in mijn JAF filmpje verwerkt, onze mitsu's stonden naast elkaar :)

hoe is het met de kleine meid?

groetjes!

Cordiafreak

#12
Met de kleine meid is het goed hoor, en net zo ondeugend als altijd.

gr Eef

skunk

#13
welkom hier en ze je regelmatig rond rijden in de regio arnhem.

Cordiafreak

#14
Hallo Skunk

Ja als je uit westervoort komt dan zul je me regelmatig zien want ik heb de stalling in Groessen dus dat is voor jou dicht in de buurt.

gr Eef