Lajme:

Welkom op het forum!
Zijn er problemen met het forum? Maak dan een topic aan in "Club en forum vragen"

Main Menu

Even voorstellen

Filluar nga Beaumont, Mars 17, 2018, 07:35:16 MD

« meparshmi - tjetri »

0 Anëtare dhe 1 Vizitor po shikojne kete teme.

Beaumont


Hallo Allemaal


Sinds een week ben ik de eigenaar van een Witte ASX uit 2013. Ben klaar met de Europese wagens met elektronica problemen. Had een Peugeot Tepee Outdoor met een ABS storing waar 5 garage niet uit kwamen. Ze konden wel zeggen dat het veel ging kosten. Ben toen af gehaakt. Na een surf rondje kwam de ASX als zeer betrouwbaar uit de bus met weinig problemen. De keuze was toen snel gemaakt, ben er blij mee.


Groet   Ad

Stephan

Welkom Ad, veel plezier hier en met de ASX. Herkenbaar dat overstappen van een 'gestoorde' Peugeot naar een oerdegelijke Mitsubishi.  ;D

Goosman

Was voor mij ook reden om van Renault naar Mitsu over te stappen. Heb nu als tweede auto nog een Panda 2004, niet te geloven dat het forum daarvan vol staat met storingen van airbag, uitvallende stuurbekrachtiging en smeltende aansluitingen voor dimlicht. 'Typische' Panda kwaaltjes die je kennelijk maar moet pikken....FIAT doet er iig niets aan, terwijl Mitsu je kosteloos terugroept voor een eventueel falende ruitenwissermotor of achterklepdemper.

Chaoth

Zijn wel de bekende Panda kwaaltjes inderdaad.

Alle elektrische stuurbekrachtiging is storingsgevoelig.

Airbagstoringen komt mij niet bekend voor.

Bert Bandit

Welkom Ad.

Veel veilige kilometers gewenst met de ASX!