Lajme:

Welkom op het forum!
Vergeet niet je profiel aan te vullen met je gegevens, of te wijzigen.

Main Menu

hallo, mijn eerste mitsubishi

Filluar nga paul apeldoorn, Mars 14, 2018, 08:57:20 MD

« meparshmi - tjetri »

0 Anëtare dhe 1 Vizitor po shikojne kete teme.

paul apeldoorn

Al vele auto´s gehad, ben 49, en nu hier met mijn eerste mitsubishi, een carisma glxi uit 1997, sedan.


Eentje die onderhouden is, laatse 10 jaar bij garage waar ik hem kocht. een eenmansbedrijf van oudere man.  Hij was ingerolen en de vorige eigenaar ging opnieuw voor een carisma. De garagehouder heeft nieuwe banden opgelegt, accu, en uitlaat vervangen maar wel door een 2e hands deel. Ik denk dat ik hierdoor wel meer motorgeluid hoor dan zou moeten, het is misschien niet eens een mitsubishi onderdeel maar dat weet ik niet. Dat heeft ie gedaan om de kosten te beperken, want de auto was niet duur, en helemaal niet met nieuwe accu en banden en v-riem.
Enige is dat blanke lak op veel plaatsen los laat, verder ziet ie er vooral van binnen netjes (en tikje saai) uit.
Wel de eerste week het busje van de schakelstang laten vervangen, want hij schakelde zeer slecht in achteruit en 1e. Dat is grotendeels opgelost, net geen 100% vind ik.
Verder hoor ik af en toe een bonk bij het optrekken, iets in de aandrijving/versnellingsbank of wat anders?



Chaoth

Misschien een kapotte mototsteun.

paul apeldoorn

misschien, maar is dat niet een apk-punt? hij is net gekeurd. Denk dat het voornamelijk gebeurt bij snel optrekken, maar het is maar heel af en toe tot nu toe.

Chaoth

Dat zou een apk afkeurpunt moeten zijn idd.