Lajme:

Welkom op het forum!
Vergeet niet je profiel aan te vullen met je gegevens, of te wijzigen.

Main Menu

Ervaring Bosch Aerotwin Flatblades op Colt

Filluar nga Arrie56, Gusht 08, 2017, 06:31:04 MD

« meparshmi - tjetri »

0 Anëtare dhe 1 Vizitor po shikojne kete teme.

Misty2008

Citim nga: Misty2006 ne Gusht 17, 2017, 01:48:36 MD

ik ga er een oude deken onder doen


Ik de arm van de bestuurders kant er af gehaald , ging makelijk. En deze hangt te drogen met de 2e plamuur lak er over.
En toen mijn grote verassing kwam de bestelling van Amazon binnen en blijken het 2 wissers te zijn . Dus morgen ook de andere arm er af mbt kleur verschil.

Misty2008

Nu zijn ze geïnstalleerd maar de grote wisser tikt nu steeds tegen het eind van het raam bij het wissen, iemand een idee waarom.


En had verkeerde spuitlak gekocht deze is voor kachels, dus later nog een x opnieuw behandelen

Misty2008

Citim nga: Misty2006 ne Shtator 01, 2017, 08:48:54 MD
Nu zijn ze geïnstalleerd maar de grote wisser tikt nu steeds tegen het eind van het raam bij het wissen, iemand een idee waarom.
de kleine wisser zit op de kleine etc dat zit wel goed

En had verkeerde spuitlak gekocht deze is voor kachels, dus later nog een x opnieuw behandelen

BriannNL

Er vanuit gaande dat Amazon je het juiste artikel heeft gestuurd, zou de maat goed moeten zijn. Heb je de ruitenwisserarm op de juiste manier teruggeplaatst? Ik weet niet of ze er op meer dan één manier op passen? Anders zou het kunnen dat je hem te ver naar 'boven' gedraaid hebt geplaatst, waardoor de positie in de uiterste stand verder naar buiten verplaatst is.


En wat betreft de lak voor kachels: is het wel echte lak en is de kleur goed? Als het puur hittebestendige lak is i.p.v. gewone lak dan denk ik dat dat prima blijft zitten.

Misty2008

Citim nga: BriannNL ne Shtator 02, 2017, 10:07:04 PD
Er vanuit gaande dat Amazon je het juiste artikel heeft gestuurd, zou de maat goed moeten zijn. Heb je de ruitenwisserarm op de juiste manier teruggeplaatst? Ik weet niet of ze er op meer dan één manier op passen? Anders zou het kunnen dat je hem te ver naar 'boven' gedraaid hebt geplaatst, waardoor de positie in de uiterste stand verder naar buiten verplaatst is.


Je kunt de arm op diverse manieren plaatsen , bedoel het gewoon een rond bout waar je hem op plaats.
de arm is er nu af , zou bv de ruitenwisser even aan kunnen zetten en kijken of hij dan nog verder terug gaat


En wat betreft de lak voor kachels: is het wel echte lak en is de kleur goed? Als het puur hittebestendige lak is i.p.v. gewone lak dan denk ik dat dat prima blijft zitten.


De lak is erg kwetsbaar bv bij het loshalen van de bladen laat de lak al wat los.

Entharion

Citim nga: BriannNL ne Shtator 02, 2017, 10:07:04 PD
Er vanuit gaande dat Amazon je het juiste artikel heeft gestuurd, zou de maat goed moeten zijn. Heb je de ruitenwisserarm op de juiste manier teruggeplaatst? Ik weet niet of ze er op meer dan één manier op passen? Anders zou het kunnen dat je hem te ver naar 'boven' gedraaid hebt geplaatst, waardoor de positie in de uiterste stand verder naar buiten verplaatst is.

En wat betreft de lak voor kachels: is het wel echte lak en is de kleur goed? Als het puur hittebestendige lak is i.p.v. gewone lak dan denk ik dat dat prima blijft zitten.

Geen hittebestendige lak gebruiken, die moeten bijna altijd afgebakken worden en anders blijft het niet goed zitten, wss kun je het er nu afvegen met een doek en wat remmenreiniger...

Gewoon normale lak gebruiken dus :)

Misty2008

Citim nga: Entharion ne Shtator 02, 2017, 11:51:23 PD
Geen hittebestendige lak gebruiken, die moeten bijna altijd afgebakken worden en anders blijft het niet goed zitten, wss kun je het er nu afvegen met een doek en wat remmenreiniger...

Gewoon normale lak gebruiken dus :)


Gaan we doen  :D

BriannNL

Citim nga: Entharion ne Shtator 02, 2017, 11:51:23 PD
Gewoon normale lak gebruiken dus :)


Helemaal mee eens, maar mijn opmerking was bedoeld in het kader van 'als het er toch al op zit en het blijft zitten...' ;D
Helaas was dat dus niet het geval.

Misty2008

Citim nga: BriannNL ne Shtator 02, 2017, 12:22:05 MD

Helemaal mee eens, maar mijn opmerking was bedoeld in het kader van 'als het er toch al op zit en het blijft zitten...' ;D
Helaas was dat dus niet het geval.


Dat is juist het mooie van een forum elkaar van advies dienen

[verwijderd door de beheerder]

Entharion

Citim nga: BriannNL ne Shtator 02, 2017, 12:22:05 MD

Helemaal mee eens, maar mijn opmerking was bedoeld in het kader van 'als het er toch al op zit en het blijft zitten...' ;D
Helaas was dat dus niet het geval.


Ik zou het er dan toch helemaal afhalen, even opschuren en opnieuw doen met de juiste lak.

Misty2008

Citim nga: Entharion ne Shtator 02, 2017, 08:17:42 MD

Ik zou het er dan toch helemaal afhalen, even opschuren en opnieuw doen met de juiste lak.




Dat gaat ook gebeuren  :D maar de portemonnee is even leeg

Misty2008

Hebben jullie nog naar de afbeelding van bestelling gekeken aub

Chaoth

Zit je wisserblad in de ruststand nu ook te hoog? Dan heb je hem niet in de juiste stand terug geplaatst. Wat ik vaak doe is voor demontage een stukje tape op het ruit plakken wat de stand van het wisserblad markeert.

Misty2008

Citim nga: Chaoth ne Shtator 02, 2017, 11:42:16 MD
Zit je wisserblad in de ruststand nu ook te hoog? Dan heb je hem niet in de juiste stand terug geplaatst. Wat ik vaak doe is voor demontage een stukje tape op het ruit plakken wat de stand van het wisserblad markeert.


Nu een beetje te laat  :D ;D

BriannNL

Citim nga: Misty2006 ne Shtator 02, 2017, 08:32:48 MD
Hebben jullie nog naar de afbeelding van bestelling gekeken aub


Ik had niet eerder gezien dat er een bijlage bij zat (dat geeft het onderdeel recente berichten van het forum niet aan). Maar dat zijn gewoon de goede, ik neem aan dat je die ook ontvangen hebt? Waarschijnlijk staan ze, zoals Chaoth zegt en ik eerder ook suggereerde, niet goed in ruststand en moet je ze even weer loshalen om het goed te krijgen.