Lajme:

Welkom op het forum!
Zijn er problemen met het forum? Maak dan een topic aan in "Club en forum vragen"

Main Menu

Radio vervangen in Space Star 1.6 Shogun SE 2004 en verwijderen Navi unit

Filluar nga Eicherwijs, Qershor 30, 2017, 03:22:33 PD

« meparshmi - tjetri »

0 Anëtare dhe 1 Vizitor po shikojne kete teme.

Eicherwijs

Allen,

Afgelopen week heb ik de originele radio uit me auto vervangen door een autoradio met Bluetooth, CD en USB. ik heb een ombouwset gekocht en de zwarte draad met de connector verbonden welke aan het chassis van de originele Mitsubishi autoradio zat. Volgens meerdere mensen hier op het forum zou mijn info display gedeeltelijk nog moeten werken. Maar wat ik ook doe hij blijft helemaal zwart. Als ik mijn oude radio terug plaatst doet display gewoon. Ik laat het contact aan en plaatst me nieuwe radio ertussen en dan doet ie het wel. Contact uit en aan dan ook nog steeds, maar na een 1 uur niets meer op display. Wat doe ik hier fout.

Ook wil ik weten hoe ik de Navi unit eruit krijg. aan de voorkant zie ik niets om hem eruit te krijgen. als deze eruit is kan ik dan een standaard DIN opvul bakje maken?

Alvast bedankt voor het meedenken.

Nobodie14

Je moet de omlijsting van radio / hvac unit loshalen.
Dan zie je de schroefjes zitten waarmee de navunit vast zit.

Ik heb zelf een 'normale' display zonder nav.
En die werkt min of meer zoals ik wil zonder radioaansturing.
Misschien moet je op de sloop zo'n 'normale' display halen..

Ik heb zelf een 2 din ingebouwd en heb daardoor de standaard 1 DIN bakje over voor je.

Eicherwijs

Beste Nobodie14,

hoe krijg ik deze gehele omlijsting eraf? zitten er ergens nog schroeven of is dit er af te klikken? Als je 1 DIN bakje over heb wil ik deze wel van je overnemen.

ik ga maar eens even kijken naar zo'n "normale" display. Weet iemand misschien artikelnummer? Of iemand die een normale unit wil ruilen.

mvg,

Ron   

Eicherwijs

Allen,

Het is me gelukt om de omlijsting voorzichtig deels eraf te halen zodat ik bij de schroeven kon om de navi unit eruit te halen.


Nu alleen nog de info display werkend te krijgen. Eventueel overgaan tot aankoop van monochrome versie. Via google kwam ik bij de info display MR381289. Ik hoop dat iemand anders de oplossing heeft om me huidige kleuren display iets van info te geven.

mvg,

Ron