Lajme:

Welkom op het forum!
Zijn er problemen met het forum? Maak dan een topic aan in "Club en forum vragen"

Main Menu

Space Runner ter ruste?

Filluar nga spacecake, Maj 27, 2017, 10:44:10 PD

« meparshmi - tjetri »

0 Anëtare dhe 1 Vizitor po shikojne kete teme.

spacecake

Nah lekker dan... ik heb 2 weken geleden een space runner gekocht voor heel weinig, de wagen ziet er goed uit ne heeft weinig mechanische problemen (fusee kogel rechts voor is kaput).
Maar er zijn natuurlijk wel wat problemen, iets met een gaskleppositie sensor en iets met het olie lampje, het uitlezen was met de standaard ocb niet echt te doen dus vandaag afspraak met de mitisbushi dealer voor het uitlezen.
de uitslag was veel belovend; er is een probleem met de gasklep positie sensor en iets met het olie lampje!


Uhmmmmm....... ik zeg niets en betaal de man 30 euries voor zijn moeite..


Hij wist mij te vertellen dat het een euvel is waar de GDI van misibushi om bekend staat en het bijna tot helemaal niet is op te lossen, kortom rijden tot hij er mee stopt en wegdoen.


Nou ben ik een stier en dus extreem eigenwijs ik ga deze auto niet wegdoen omdat een dealer monteur dit adviseerd, immers hij werkt voor de dealer en wil het liefst werken aan probleemloze autos en makkelijk zijn centen verdienen.
Ik ben meer het type die zegt ff de schouders eronder en zelf doen...


Helaas ben ik geen monteur, niet eens een beetje! ja ik kan de fusee kogel vervangen en het olie filter en zelfs de oliedruk sensor op het blok zal wel lukken, maar daar houd het wel op.


Ik zoek dus iemand die meer verstand heeft en mij op weg kan helpen met wat te doen.. het werk kan ik zelf proberen als ik maar weet waar ik het zoeken moet en vooral waar ik van af moet blijven lol...


Ik vind deze auto nog niet sloop waardig en wil hem zeker een nieuwe kans geven wie kan mij helpen met advies en raad?

Marcuz77

Sensor kan je online wel kopen en alleen de montage moet je even in werkplaatshandboek opzoeken.
Dacht dat er een soort veertje van binnen zit.
Zit de sensor niet op de achterkant de gasklep? twee boutjes in een banaanvormige gleuf zodat het geheel iets verdraaid kan worden.


Marcuz77

uit welke provincie kom je? als t noord- of zuid holland is of utrecht, zou ik zeggen dat je even met MD performance kontakt op zou kunnen nemen.