Lajme:

Welkom op het forum!
Vergeet niet je profiel aan te vullen met je gegevens, of te wijzigen.

Main Menu

Outlander Nieuwe velgen gemonteerd

Filluar nga JWK, Prill 17, 2017, 02:57:19 MD

« meparshmi - tjetri »

0 Anëtare dhe 1 Vizitor po shikojne kete teme.

JWK

Als je ooit een auto verbouwd heb.... dan blijf je er spijt van hebben als je die weg doet.

Nu met de Outlander maar eens een klein begin gemaakt.
De standaard radio en handsfreeset vond ik niet prettig. Radio miste wat functies en de ingebouwde handfree was gewoon KL***

Helaas ben ik de foto's kwijt van de werkzaamheden... maar hier nog wel een paar van de eerste upgrade;

Standaard dashboard:


Via Aliexpress had ik een dashboard paneel besteld en beugels om de radio in op te hangen. eerst even passen:


Helaas na inbouwen bleek de radio een hele irritante ruis te hebben. Dus alles er weer uit en een andere gekocht. deze deed het wel goed. en dan is dit het eindresultaat:


ook meteen maar een achteruitrij camera besteld. deze paste mooi in de kofferklep:

Chaoth


JWK

Van de week 4 velgen via Marktplaats gekocht. moest eigenlijk alleen 4 nieuwe banden hebben. Maar vond een advertentie die ik niet kon laten staan  ;D


18" ipv 16"

Alleen nog nieuwe wielmoeren aanschaffen. die ik erbij kreeg hebben verkeerde schroefdraad  :(

Chaoth


JWK

Eindelijk tijd gehad om de velgen te monteren.

Is wel een ander gezicht zo. banden iets breder (van 215 naar 235) en iets groter (van 16 naar 18")






(Sorry tinypic wil hem niet draaien  :( )

tekkel