Lajme:

Welkom op het forum!
Vergeet niet je profiel aan te vullen met je gegevens, of te wijzigen.

Main Menu

Even voorstellen

Filluar nga Kjell56, Dhjetor 08, 2016, 10:39:28 PD

« meparshmi - tjetri »

0 Anëtare dhe 1 Vizitor po shikojne kete teme.

Kjell56

Hallo!

Sinds kort ben ik een trotse eigenaar van een Mitsubishi Colt 1.3 uit 2001. Het model is echt super vind ik! Hij heeft momenteel rond de 170.000 op de teller (weet het exact aantal km niet uit mijn hoofd) en rijdt tot op heden nog prima (met wat kleine mankenmentjes, maar dat laat ik op zijn tijd bekijken).

Onderstaand een aantal foto's van dit beestje.





deduud1

Hey Kjell56, leuke auto  :) Ik vind ze in het blauw echt heel mooi. Nog maar 170k daar valt dus nog wel wat bij te rijden. Is de onderkant nog goed hard?

mvg, Duud

Kjell56

Citim nga: deduud1 ne Dhjetor 08, 2016, 07:02:20 MD
Hey Kjell56, leuke auto  :) Ik vind ze in het blauw echt heel mooi. Nog maar 170k daar valt dus nog wel wat bij te rijden. Is de onderkant nog goed hard?

mvg, Duud


Hey Duud,


Ja, mooi he die blauwe kleur! Daardoor ook meteen verliefd geworden op deze auto. De onderkant is nog prima vrijwel geen roestvorming aan de achterkant  :D

Chaoth

#3
Welkom.

Ik heb ook zo'n Coltje gehad. Ook nog eens in dezelfde kleur :D


Deze





Autootje rijdt nog steeds ergens rond :)

Mitsubisushi

Ha iedereen,


Ik hoop dat ik het juiste topic heb uitgekozen. Ik ben ook nieuw en wilde mijzelf even voorstellen. Ik heb voor een zacht prijsje een Mitsubishi Pajero kunnen overnemen. 2de Generatie 5doors met intercooler turbo. Ik heb deze gekozen omdat ik het interieur zo mooi vond en de Pajero nog altijd echt de boek staat als een prima wagen. Ik verheug me op alle mogelijkheden die dit forum mij kan bieden, om wat meer over het merk Mitsubishi uit te vinden!