Lajme:

Welkom op het forum!
Vergeet niet je profiel aan te vullen met je gegevens, of te wijzigen.

Main Menu

CVW - Outlander Sport 2.0 Instyle+

Filluar nga CvW, Nentor 09, 2014, 08:08:47 MD

« meparshmi - tjetri »

0 Anëtare dhe 1 Vizitor po shikojne kete teme.

skunk

Wij hebben van die Philips Clear nog wat dingen in zitten. Kosten wel wat maar mijn ervaring is dat het beter is dan die budget lampen die willen nog wel eens ontploffen. En zie dan maar dat glas er nog uit te krijgen. Ben zelf wel aan het kijken voor een budget setje xenon maar moet mij eerst oriënteren hoe en wat.

CvW

En dat zijn precies de lampen die ik er gisteravond in gezet heb.  :) Gelukkig is het best goed te doen om die lampen te vervangen bij deze Outlander. Je kunt er bij komen zonder van alles weg te moeten halen. Bedankt voor de tip.

CvW

Zo, klaar voor de Paasdagen.  8)
Gewassen met Gyeon Bathe+ en daarna nog extra verwend met Last Touch detailer. De kat van de buren durft er niet eens meer naar te kijken, zo glad is de lak.  ;D



Fijne Paasdagen!

skunk

de auto ziet er echt geweldig uit. En wat een verschil als ik de onze naast die van jullie parkeer bij de jumbo  ;D


CvW

Hahahaha, dat moet dan gistermorgen zijn geweest.  :) Toen stond hij de Jumbo inderdaad. Ben jij voor een snelle boodschap geweest want ik heb jullie auto niet gezien. Bedankt voor het compliment. Much appreciated.  ;D

CvW

Camerawerk gaat me niet perfect af tijdens het wassen en drogen van de Outlander.  ;D
Who cares! De outlander is voorzien van een waxlaag, daarna behandeld met Gyeon Bathe+ en daarna is alles afgerond met een laagje Gyeon Wet Coat. Droog voelt de lak spiegelglad aan, wordt minder snel vuil en is na het wassen zo droog........  8) Check de beading en sheeting op de motorkap.

https://youtu.be/KXWWThW3QSM

CvW

Sinds afgelopen weekend is de Outlander 2,5 kg zwaarder.  ;D
Dat gewicht is in de vorm van een Bitumen Undercoating op de bodemplaat, in de wielkasten en op wielophangingsdelen aangebracht (na schoongemaakt te zijn). Wat een lucht levert dat de eerste dagen op als dat spul staat uit te dampen.  :o
En omdat ik deze klus alleen in november redelijk snel gedaan had ook gelijk de auto gewassen, geclayed, de horizontale delen met de rotary (DAP900 Pro) en Monello Mezzo en daarna de hele auto met de excenter (DAP500) en Monello Finale gepolijst. Dit alles afgerond met Meguiars M16 wax, Gyeon Bathe+ en Wet Coat behandeling.  8)
Zijn heel wat strekkende meters plaatwerk op zo'n "crossover".  ;D

Space Star 1.6


CvW

Haha, zou ik ook gezegd hebben als ik jou was.  ;D Het zijn 5 regels tekst waarin 2 dagen werk verborgen zit. Dag 1 ga je onder de auto door en op dag 2 ga je er overheen. Tussen dag 1 en 2 ben je direct stoned als je de garage in loopt.  :o ;D
Ik kan het dus doen, maar niet ff.  :D

Space Star 1.6

Pfff 2 dagen gek haha :p

Ik doe in 2,5 uur. Auto wassen en in mequiars wax zetten :p

CvW

#70
Hahahaha, gek wel ja.  ;D
Maar voor wassen en waxen heb ik dan weer minder tijd nodig als jij. 30 tot 45 minuten minder om precies te zijn.  8)

CvW

#71
Ik had nog een klusje op het lijstje staan wat ik vandaag uit kon voeren omdat de bestelde wrap eindelijk op voorraad was.

Zo was het:



En over die middelste balkjes in de grill was ik niet tevreden. Aan één kant een beschadiging en bij beiden was op het horizontale deel de lak dun of aan het loslaten. Op een introductiemodel van de Outlander in America had ik gezien dat Mitsubishi hier een andere kleurstelling had gebruikt. En die zag er best netjes uit. Dus een wrap gezocht, besteld en gehaald.  :D

Aan het werk:

Dit heel deel haal je zo uit de bumper door de plugjes aan de bovenkant er uit te halen en 2 klemmetjes onderin los te klikken. 2 schroefjes losdraaien in dit onderdeel en je haalt zo het zwarte plastic deel van het gespoten onderdeel af.
Na het wrappen en monteren nog even lekker opwarmen in de zon.



En zo ziet het eindresultaat er dan uit op de Outlander:



Wat mij betreft missie geslaagd.  8)

Marcuz77

Ziet er leuk uit met een andere kleur! top

Chaoth

Mooi hoor! Springt het er net wat meer uit.

Space Star 1.6