Lajme:

Welkom op het forum!
Vergeet niet je profiel aan te vullen met je gegevens, of te wijzigen.

Main Menu

Voorstellen!

Filluar nga RoscoPColtrui, Maj 21, 2018, 07:14:44 MD

« meparshmi - tjetri »

0 Anëtare dhe 1 Vizitor po shikojne kete teme.

RoscoPColtrui

Hallo allemaal,
Fijn dat jullie er zijn 😉 vanaf komende week zeer (waarschijnlijk) eigenaar van een nieuwe ASX connect pro.
Na 17 jaar Peugeot, waaronder 106-206-207 en 2008, en laatste jaren wat trubbels overwogen om voorander merk te gaan, en het gaat de ASX worden, wil hier graag ideeën, ervaringen etc op doen !

Stephan

Welkom, RoscoPColtrui! En veel plezier hier en met jouw ASX. Wel typisch dat er zoveel mensen overstappen vanuit Peugeot.  :D

Bert Bandit

Van harte welkom!

Denk dat het je wel moet gaan bevallen zo uit een fransoos in een Japanner... Veel plezier gewenst!

RoscoPColtrui

Nou eerste indruk...is geweldig......!
Alleen werkt de AS&G niet zoals het zou horen...iemand idee wat er mis zou kunnen zijn ? Lees wel dat er wat opties kunnen zijn waarom het niet werkt....

Goosman

Aha, hoop dat er wat reacties komen, bij mij werkt AS&G soms ook niet. Onverklaarbaar, gaat ook vanzelf weer over.

JanB

Wat mij stoort bij AS&G is dat je deze optie bij elke nieuwe start weer moet instellen.
Is er geen manier waarop je dit blijvend kunt uitschakelen?

Bert Bandit

Ik weet niet beter, dan dat de AS&G op basis van diverse parameters wél of juist niet werkt...

Heb je stroomverbruikers aan, of nog kort na de start dan kan hij soms niet uitschakelen...
Zo ook gekoppeld aan de airconditioning, ventilator, verlichting, etc, etc.

Bij onze ASX werkt hij gewoon goed, en als hij eens niet uitschakelt, dan is daar vaak een logische reden voor...

Standaard staat AS&G na het starten aan, uitschakelen van dat systeem met de knop doe ik zelden.