Lajme:

Welkom op het forum!
Zijn er problemen met het forum? Maak dan een topic aan in "Club en forum vragen"

Main Menu

Marcel1990 stelt zich voor [Sigma 24v]

Filluar nga Marcel1990, Korrik 31, 2011, 04:33:24 MD

« meparshmi - tjetri »

0 Anëtare dhe 1 Vizitor po shikojne kete teme.

Marcel1990

Hallo Mitsu liefhebbers,


Eindelijk is gister een droom van mij (telefonisch) realiteit geworden: de aanschaf van een Sigma!

Vanuit mijn kleutertijd (jaar of 8) vind ik de Sigma ge-wel-dig. Een vriend van ons had zo'n auto en deze heeft altijd
een verpletterende indruk achtergelaten.

Al geruime tijd (1,5+ jaar) hou ik de diverse sites in de gaten voor een net exemplaar en ik denk hem eindelijk gevonden te hebben!

261.000km (dat wel) maar van 1ste eigenaar en 100% dealeronderhouden (bij 1 dealer). Klinkt goed toch?

Vrijdag wezen kijken en zaterdag besloten tot koop over te gaan. tijdens de bezichtiging vielen mij een aantal puntjes op:

+ super staat interieur
+ super nette motorloop (geen tik of wat dan ook)
+ geen merkbare mankementen aan automaat

- niet de originele velgen (wie of wie heeft ze nog liggen?)
- veel gebruikerssporen (met goede polijstbeurt te verhelpen)
- paar restylers (lijkt geen spuitwerk)

het betreft een Sigma 3.0 24V sedan automaat. Zwart. Dus: leder, elek verstelbaar + geheugen, AircoECC, Cruise etc. etc.
Helemaal mijn wens, op het ontbrekende schuifdak na. geen 4WS maar dit vind ik niet erg, schijnt toch storingsgevoelig te zijn.

De hoge kM stand schrikt mij door de betrouwbaarheid van het blok en de volledige dealerhistorie niet af. Terecht of niet dat zal de toekomst uitwijzen.

Foto's volgen binnenkort, zijn nog wel op gaspedaal te vinden.

Verder:
Ben 21 jaar oud, zit in het 4de jaar van Hogeschool IVA te Driebergen en niet speciaal mitsu liefhebber, maar wel aanhanger van de Sigma. Verder vervoer ik mij in een Volvo 480 Turbo uit 1988 die ik grotendeels gerestaureerd heb. Ik hoop in de Sigma een leuk 2de project te vinden. Beide auto's zullen niet snel het veld ruimen in elk geval.

Evo driver

Welkom hier en kom maar op met die foto's (van beide natuurlijk)

gr. remco

Marcel1990

Fantastisch, een reactie!
Viel me in de eerste dagen al tegen eerlijk gezegd!

Foto's van de Sigma pluk ik nog even van internet af aangezien door een vakantie vd verkopende partij ik de auto nog niet heb.. EDIT: hij staat er niet meer op.
Zal vanavond foto's vanaf mijn telefoon even uploaden en posten..


paar foto's van de Turbo:




Chaoth


Eagle1982

Welkom hier.
Ben benieuwd naar je nieuwe project.
Veel plezier ermee in ieder geval.

Evo driver

de volvo ziet er iig goed uit dus zal het met de sigma ook wel goed komen :D

GHINO

Welcome, have fun.
Tja Sigma blijven natuurlijk fantastisch mooie wagens.
Bij mn ouders in de laan staat soms een bordeaux rode. erg mooi om te zien.

KM aantal zegt niet zoveel.
veel rijplezier ermee

Prowler

Citim nga: Evo driver ne Gusht 09, 2011, 05:34:48 MD
de volvo ziet er iig goed uit dus zal het met de sigma ook wel goed komen :D

Kan het niet beter zeggen ;).

Sowieso veel plezier hier op het forum:)

ÔkkoH

Hi Marcel, Treurig laat dat ik reageer, maar wel goed bedoeld. Van harte welkom met je Sigma!
Ben benieuwd hoe de auto eruit ziet. Op 29 oktober ben ik bij de puzzelrit van het MOC. Misschien treffen we elkaar daar?
Greetz,
Okko.
http://mitsubishisigma.blogspot.com


[verwijderd door de beheerder]