Lajme:

Welkom op het forum!
Zijn er problemen met het forum? Maak dan een topic aan in "Club en forum vragen"

Main Menu

Kim's Mitsubishi Lancer (Einde tijdperk :()

Filluar nga Chaoth, Maj 04, 2013, 09:32:59 MD

« meparshmi - tjetri »

0 Anëtare dhe 1 Vizitor po shikojne kete teme.

DannyColt12v

kerel beter pak je hem in met 3M carbon folie!!! dat is dik!!! en stukkie goedkoper als spuiten :D

Chaoth

Spuiten is niet zo duur :)

Laat meteen ook de deurgrepen en de spiegelkapjes meespuiten, dus kan het goedkoper :)


Die inkepingen in de spoiler worden matzwart gewrapped, zodat dat mooi past bij de rest van de auto :)

4Koen63

Welke inkepingen? Wijs eens aan :P

Chaoth


AcerTracer

 ;D
zo lijken het net 2 extra stoeltjes

4Koen63


Chaoth

Weer even een update (Koen zijn schuld, want die attendeerde mij op de advertentie):

LED achterlichten! 8)



Thanks Koen!! XD

AcerTracer

ziet er goed uit bij de cleane achterklep
had jij niet net je remlicht rood gemaakt  ;D
wit past hier beter bij denk ik
spoiler nog even spuiten en hij ziet er tof uit van achter

Chaoth

Ja.. misschien dat ik 3e remlicht nu weer wit maak. Folie trek je er zo af :)

Space Star 1.6

Yup trek eraf :p je hebt nu witte achterlichten

RalliartMarthyn

Ziet er erg goed uit, want ik zag je laatst rijden. Lampies staan ook goed. Nu nog een paar mooie velgen en de spoiler in kleur en friesland heeft er een super lancer bij.

Chaoth

Was vorige week bij Quattebras inderdaad. Ik had je ook herkend :) Je Colt valt wel op ;)

Velgen laat nog wel ff op zich wachten. Eerst cosmetische dingen aanpakken. Auto heeft wat te weinig liefde gehad van de vorige eigenaar.

3e remlicht is weer wit.

AcerTracer


Chaoth

Ff een statusupdate voor de Lancer. Er zijn/waren namelijk wat probleempjes met de Lancer.

Er zat een superirritante piep in de voorkant van de auto. Klonk al een ketting die niet lekker over de tandwielen liep.... Gelukkig was ik zo snugger om es naar de remmen te kijken.. Wat denk je? Helemaal op, LOL.

Vandaag nieuwe remblokken op gekomen voor + achter. Heeft de garagist gedaan waar ik de auto gekocht heb. Kosten: nop. Valt onder garantie LOL XD

Nu nog het ratelende geluid uit de bak. Mee naar de dealer geweest en het is hoogstwaarschijnlijk de prise-aslager die hoorbaar is. Met andere woorden: de bak moet er onder weg. Valt ook onder de garantie, dus wordt 16 september verholpen XD

Heb onlangs nieuwe achterlichten geplaatst en die geven (waarschijnlijk) problemen met Canbus. Nu geeft de auto bij het uitlezen aan dat de remlichtschakelaar defect is. Deze wordt door de garagist vervangen en hij zal kijken of dit het probleem oplost. Mocht de ASC off melding weer in beeld komen, dan gaat hij de boel doormeten. Ook dit wil hij allemaal onder garantie doen :P

Morgen gaat de auto 2 dagen weg om goed onder handen te worden genomen door een autopoetsbedrijf. Deze zal hem in "showroom staat" brengen. Ook doet ie voor nop lakherstel (doffe plekken) en ozon-behandeling om de aanwezige nicotinegeur te neutraliseren. :) Hierna kan ik het lakwerk zelf weer bij gaan houden (met een beetje hulp/advies van Roderik, thnx mate :))

De schade aan de voorbumper laat ik eerst voor wat het is, want de kosten om dit te repareren zijn zo'n 350 euro en dat is me net wat te gek voor zo'n kleine schade. Met het poetsen zal dit al wat minder zichtbaar zijn.
Heb nu in 4 maand tijd zo'n 750 euro schade aan de voorkant van de auto opgelopen. Hopelijk blijft het daarbij.
De grille was al binnen een paar dagen aan puin door steenslag
Voorkant geschaafd door ander
De splitters heb ik zelf ff op de grond laten klappen (klote drempels hiero) waardoor er één gebarsten is en ze beide behoorlijk geschaafd zijn (gelukkig alleen zichtbaar van onderen)

Dit was het eerst! Als de auto terug is van de poetser zal ik weer ff wat foto's plaatsen. :)

Chaoth

Na vrijdagmiddag de auto afgeleverd te hebben bij Carcleaning Friesland in Drachten, deze vanmiddag weer opgehaald. Wat een geweldige verbetering! De auto is weer als nieuw, zowel van binnen als buiten! Ook topservice geleverd door de heren van het poetsbedrijf. Ze zagen dat ik lid ben van de club, wat mij een gratis flacon (500ml) autopoets opgeleverd heeft :P

De doffe plekken die in de lak zaten zijn helemaal verdwenen net als het grootste deel van de krassen. Auto glimt als een spiegel!

Hierbij wat foto's! Zijn met mijn mobiele telefoon gemaakt, dus kwaliteit van de foto's is niet denderend.