Lajme:

Welkom op het forum!
Zijn er problemen met het forum? Maak dan een topic aan in "Club en forum vragen"

Main Menu

Welke wielmoeren...?

Filluar nga nicom, Nentor 17, 2017, 10:41:23 PD

« meparshmi - tjetri »

0 Anëtare dhe 1 Vizitor po shikojne kete teme.

nicom

Ik wil mijn winterbanden op velg op de auto zetten, die heb ik vorig jaar bij aanschaf bij de auto gekregen. Maar helaas geen wielmoeren erbij. Nou heb ik een aantal bandenboeren gebeld, maar helaas allemaal niets. De automaterialenzaak hier in de buurt geeft aan alles op voorraad te hebben, maar vraagt naar welke lengte ik nodig heb. Ik weet dat de maat M12x1,5mm conisch is, weet iemand welke lengte ik nodig heb voor mijn ASX...?

skunk

ik zou even langs de dealer rijden die hebben die bouten op voorraad en dan weet je zeker dat je de juiste hebt.

nicom

Dat snap ik, ik dacht er zijn er hier vast wel die nu stalen velgen met winterbanden op de ASX hebben liggen. Maat weet ik, lengte moet ik alleen weten

Bert Bandit

Toch is het verstandig even langs de dealer te gaan, want conisch blijkt soms bolconisch en verschil tussen beide kan een veiligheidsrisico met zich meebrengen...

Just my two cents...    :)

skunk

helemaal eens met commentaar hierboven. ALs je de verkeerde bouten pakt kunnen je wielen eraf lopen. En wil je voor de paar centen verschil dat ze duurder zijn bij de dealer dat risico lopen.
Bedoel je hebt een vrij nieuwe auto dan is de besparen en risco niet echt in verhouding vind ik altijd. Maar dat is mijn bescheiden mening.