Lajme:

Welkom op het forum!
Zijn er problemen met het forum? Maak dan een topic aan in "Club en forum vragen"

Main Menu

foutcode 1970

Filluar nga dennis czt, Shkurt 08, 2018, 06:23:39 MD

« meparshmi - tjetri »

0 Anëtare dhe 1 Vizitor po shikojne kete teme.

dennis czt

goededag.


gisteren reed ik met de colt. en opeens valt ie  zijn noodloop met rustig rijden .toen af gezet . van contact af en de auto weer gestart. liep toen weer  normaal maar het motor lampje  bleef wel branden. na een tijdje rijden was ie weer uit. toen ik thuis was maar even de obd stekker derop gedaan en kwam de foutcode 1970 uit. op gezocht op internet maar eigen geen duidelijke informatie kunnen vinden.


iemand van hier die deze foutcode wel weet wat het mss is of het heeft meegemaakt?




pecot


http://p1970.ecufaultcode.com/


Hier staat ook nog wat informatie die misschien kan helpen.


dennis czt

kijk daar  heb ik wat aan .bedankt  indergeval

Entharion

Citim nga: dennis czt ne Shkurt 08, 2018, 09:09:47 MD
kijk daar  heb ik wat aan .bedankt  indergeval


Zit er iets van een andere luchtfilter op ofzo? Dat zou dit kunnen veroorzaken.

Nobodie14

De foutcode P1970 bij een Mitsubishi Colt is volgens meerdere bronnen een probleem met Torque Monitoring.
Zoek even op google naar 'Mitsubishi Colt OBD P1970'.
Je zult meerdere vermeldingen tegen komen op problemcar.nl

Een andere interessante site is de vermelding op diagnostov.ru. Daar kun je niet inkomen zonder wachtwoord. Maar als je de cache pagina van Google oproept, dan kun je het alsnog enigszins lezen.


dennis czt

ik heb idd wel wat dingen gevonden waar het aan kan liggen.


- aan de turbo(wat ik voor een groot deel al verwachte. en omdat als je gas gaf met de wagen en daarna rustig weer reed er een paar flinke  wiite pluimen uit de uitlaat kwamen.


-aan de de cat. dat hij nu verkeerde waardes krijgt.


-of de luchterfilter een mee goed schoon maken.


was ook nog  langs de  dealer geweest. en het probleem vertelt maar konden me  zoo niks zeggen waar het  aan lag. dan moest ik een afspraak maken en gingen ze hem helemaal onderzoeken.
maar daar heb ik over gezegd dat ik daar nog even over nadenk. omdat een maat van mij ook automonteur is en die het eerst even uit laat zoeken.