Lajme:

Welkom op het forum!
Vergeet niet je profiel aan te vullen met je gegevens, of te wijzigen.

Main Menu

Voorstellen Rick

Filluar nga Evo IX 2130, Maj 10, 2018, 07:14:36 MD

« meparshmi - tjetri »

0 Anëtare dhe 1 Vizitor po shikojne kete teme.

Evo IX 2130

Hallo allemaal,

Mijn naam is Rick en kom uit Rotterdam. Al sinds lange tijd heb ik een liefde voor auto's met name Japanse auto's. Voorheen had ik een Honda Del Sol waarmee ik veel plezier heb gehad en naar veel evenementen in binnen- en buitenland ben geweest. Mijn droom was altijd om ooit een blauwe Evo 9 uit Japan te hebben. Na jaren sparen en zoeken staat ze nu sinds september 2017 voor de deur.

Wanneer ik de auto ophaalde was deze zo goed als origineel op de Monster Sport uitlaat na, welke een prachtig geluid maakt.
Intussen heb ik de volgende aanpassingen gedaan:

       
  • HKS bov
  • HKS turbotimer
  • Defi gauges (oliedruk, olietemperatuur, turbodruk)
  • Coltspeed carbon dashboard panel
  • Chargespeed vortex generators (word binnenkort vervangen voor OEM Mitsubishi)
  • Öhlins schroefset
Verder heb ik nog geen grote plannen voorlopig geniet ik vooral van het rijden in deze geweldige auto.

Om voor mezelf bij te houden wat ik allemaal met de Evo mee maak en om al mijn Facebookvrienden niet lastig te vallen met berichten over mijn auto heb ik een Facebookpagina gemaakt https://www.facebook.com/evoix2130/

Sinds kort ben ik begonnen met het verzamelen van kleinigheidjes, zoals modelauto's, boeken, brochures, etc. met name van de Evo 9 of andere Evo's.

Naast de Evo heb ik een Colt CZ3. De tweede auto moest natuurlijk een Mitsubishi zijn ;D

Groeten,
Rick

[verwijderd door de beheerder]

4Koen63

Welkom Rick!


Hele dikke bak heb je daar :D Top kleurtje ook! (Y)

Evo IX 2130

Dankje ;D

Ik wilde ook per se een blauwe. Heb de auto zelf uitgekozen en nog geen seconden spijt van gehad.

Chaoth

Welkom. Erg mooie auto!