Lajme:

Welkom op het forum!
Zijn er problemen met het forum? Maak dan een topic aan in "Club en forum vragen"

Main Menu

Kentekenverlichting

Filluar nga Anonymous, Dhjetor 28, 2004, 12:06:51 MD

« meparshmi - tjetri »

0 Anëtare dhe 1 Vizitor po shikojne kete teme.

Anonymous

Hallo iedereen.

Misschien is dit onderwerp al wel een keer aan de orde geweest maar bij deze wil ik dit onderwerp toch nog even aansnijden.

De verbouwing van mijn coltje C50 is sinds kort helemaal klaar (foto's volgen snel).

Het enige probleem waar ik nu mee zit is de kentekenverlichting.
De achterkant van de auto zodanig veranderd dat de kentekenplaat naar de achterbumper verplaatst is (vanwege strak gemaakte achterklep).

Mijn eerste oplossing voor de kentekenverlichting was een mooi smal strookje plastik gelijmd op de bovenste rand van de kentekenplaathouder en hieronder dan van die hele kleine ledjes (ledjes van Autostyle die eigenlijk bedoelt zijn voor onder de handgrepen van je auto) Dit werkte prima, maar alleen van korte duur. Ze hebben nog geen week gebrand.

Wat heb ik hier van geleerd! Ik koop niks meer van Autostyle  Smile

Heeft er iemand misschien nog een ander iedee wat ik eventueel kan gebruiken als verlichting. Als het maar klein of smal is!

Groeten,

Toonje_Hoger.

Darwin

#1
Bij mn golf II had ike het zo op gelost



Een lampje van een Ford fiesta

Anonymous

#2
Bedankt voor je antwoord Darwin.

Dit is helaas bij mij niet mogelijk omdat ik de ruimte niet heb om een lampje onder de kentekenplaat te plaatsen.
Zo te zien zit bij jouw golf II de kentekenplaat niet op de bumper maar nog steeds op de carroserie van de auto.

Anonymous

#3
Ik heb al een eigen oplossing gevonden.

Ik heb het opgelost met Witte Laser Leds

Foto's volgen snel

Groeten,

Toontje_Hoger