Lajme:

Welkom op het forum!
Vergeet niet je profiel aan te vullen met je gegevens, of te wijzigen.

Main Menu

Weer een nieuwe colt CZT lover

Filluar nga Chupie, Shtator 24, 2017, 03:00:19 MD

« meparshmi - tjetri »

0 Anëtare dhe 1 Vizitor po shikojne kete teme.

Chupie

Dag allemaal,


Bij toeval ben ik sinds kort ook een colt lover.


Ik was op zoek naar een vervanger voor mijn Arosa sport en wilde weer een kleine(re) auto maar dan niet eentje waar standaard al een kinderzitje in zit, een extra grote make up spiegel en de blower ook op de nagels gericht kan worden  :D [size=78%].[/size]


Na de zoveelste swift,polo,ibiza,147, alles wat niet frans is kwam ik de Colt tegen :o :-* .


Lekker bakkie met een fors vermogen waar je ook nog normaal in kunt rijden.


http://www.advwestervoort.nl/2681780/2379/ dit zijn de foto's van de garage waar ik hem kocht, de velgen zijn niet echt mijn ding en deze heb ik vervangen (mocht iemand interesse hebben.....).


Voor de rest is het een originele auto, tunen is iets dat ik vrijwel zeker wil doen maar ik hoor dingen als gaten in de ECU boren en dergelijke wat bij mij twijfels oproept.


Meer foto's volgen ASAP.

Chupie

De andere velgen.

[verwijderd door de beheerder]

Leo

Welkom chupie veel plezier met je CZT.

Voor de turbo uitvoering geeft het heel veel tuning spullen. Voor ieder wat wils.

Ik denk dat je het gaten in ecu boren verkeer hebt gelezen/vertaald want dat is natuurlijk niet de bedoeling

Entharion

#3
Citim nga: Chupie ne Shtator 24, 2017, 03:10:57 MD
De andere velgen.

Welkom, nette colt, je ziet ze weinig met die sierstrip op de achterklep. En hé die velgen heb ik ook :)





[verwijderd door de beheerder]