Lajme:

Welkom op het forum!
Zijn er problemen met het forum? Maak dan een topic aan in "Club en forum vragen"

Main Menu

Mezelf voorstellen

Filluar nga Fester, Shkurt 17, 2014, 08:16:48 PD

« meparshmi - tjetri »

0 Anëtare dhe 1 Vizitor po shikojne kete teme.

Fester

Mijn vrouw en ik hebben ons een Pajero V88W aangeschaft 3.2 did 3deurs kleur zwart.
Wij wonen in Tongeren de ouste stad van België.
We zijn over de vijftig jaar ik ben al reeds twee jaar op betaald verlof nu nog drie erbij dan ben ik degelijk in pensioen.
Mijn vrouw daartegen zal nog dan even moeten werker.
We hebben geen kinderen maar hebben 2 katten en een hondje plus een paard en dat zijn onze kinderen.

De rede daarvoor is dat we wat zochten naar een auto die toch een trailer zonder moeite kon trekken.
Eigenlijk zijn we nog aan het wachten op onze nieuwe aanwinst.
Normaal zou deze week of volgende week geleverd worden.
De rede dat het wat langer duurt is dat we direct een standplaats verwarming ook laten inbouwen.

Foto's zullen later wel komen.


Switcher

Feli met je aankoop; hopelijk staat 'ie snel voor de deur en kan 'ie worden ingezet als trekpaard zonder zorgen te maken over vermogen of grip :)

Waterkastanje

Welkom op dit forum Fester, dat mag al een flink paard zijn, je Pajero mag/kan 2.8 ton trekken dat zal wel voldoende zijn zeker!!

Fester

Mijn vrouw zal nooit alleen met haar paard wegrijden.
Er zal wel altijd iemand meegaan.

Chaoth

Welkom hier!

Veel plezier met de Pajero!

Fester


De dinsdag moest ik de vrouw haar niewe pajero gaan afhalen in de garage en met veel tegen goesting. >:(
De vrouw kon niet omdat ze sociaal gewestelijk overleg had, echt wat een pecht voor mij. ;D


Jongen wat een beest dat rijd zacht al is het een 3.2l diesel motor, en wat een afwerking als is het Invity.
Je hoord de motor bijna niet bij normaal rijden wat een verschil tegen de andere auto maar ja een beetje normaal he van 1.5l naar 3.2l.
De ombouw naar lichte vracht is ook mooi afgewerkt, ook de standkachel is mooi langs de rechtse batterij ingebouwd.


Nu nog een 5 inch camera plaatsen wand mijn vrouw heeft het sons heel moeilijk om haar te draaien in de auto.
Dus nog een prisma een nacht camera vanvoor plaatsen.
Dan vanachter aan het nummerplaat en aan de trekhaak word er ook camera geplaatst.
Ook nog een aansluiting voor de trailer voorzien aan de stekker aanhangwagen.


Later dit jaar nog een nieuwe trailer aankopen daar komen dan ook twee camera's eentje van binnen en eentje voor het achteruit te rijden.


Ik heb kleine relais gebruikt in plaatst van reedcontac omdat ik dan minder storing had.


Schakellaar in middenstand     = Prismacamera front en in achteruit werk de camera aan het nummerplaat indein er een trailer aangekoppeld is werk de achteruitrij
                                                    camera aan de trailer maar niet aan de jeep.
Schakellaar in park                   = Camera front met nachtzicht en in achteruit werk de camera aan het nummerplaat iendien er een trailer aangekoppeld is werk de achteruitrij
                                                    camera van de trailer en niet van de jeep.
Schakellaar in Trailer/trekhaak = De camera werk in de trailer om de paarde te controleren en in achteruit werkt de camera aan de koppelingshaak.





Zie tekening.


[size=78%][/size]
[/size]