Lajme:

Welkom op het forum!
Zijn er problemen met het forum? Maak dan een topic aan in "Club en forum vragen"

Main Menu

Middenconsole verwijderen(schakelpook handrem gedeelte)

Filluar nga MartinQ, Tetor 21, 2017, 01:34:38 MD

« meparshmi - tjetri »

0 Anëtare dhe 1 Vizitor po shikojne kete teme.

MartinQ

Ben bezig om mijn lederen pookhoes goed vast te zetten, alleen krijg ik de middenconsole er niet af.
De achterste bekerhouder is het probleem, deze zit muur en muurvast. Zie verder geen schroefjes. Wel dat ie in het stuk van de handrem geschoven zit aan de bovenkant. Daar krijg ik hem uit, maar verder krijg ik er geen beweging in. Iemand enig idee?

MartinQ

Achteraf gezien, zag ik dat dat rubberen ding van de schakelpook vastgelijmd zit aan de console, kan de pookhoes geloof ik niet echt anders bevestigen dus weer ertussen geduwd van bovenuit(zat ook goed, maar wou het strakker en dat het vast zit).


Maar vraag me alsnog af hoe die achterste bekerhouder los moet :D

Chaoth

Even uit mijn hoofd. Zit er een rubberen matje in? Grote kans als dat zo is dat daar een schroef onder zit.

MartinQ

Nee helemaal niks ook nergens schroeven te zien 😂

mitchubishi

daar zit idd een rubber in, eruit te wippen met een schroevendraaier maar beter met een stofzuiger, daar onderzitten de schroeven.

MartinQ

Lijkt wel vastgelijmd te zitten, met m'n nagel lukt het in elk geval niet. Voorlopig zit de pookhoes wel prima zo, anders over een tijdje toch de boel uit elkaar halen  ;D