Lajme:

Welkom op het forum!
Vergeet niet je profiel aan te vullen met je gegevens, of te wijzigen.

Main Menu

ASX Kenwood Navigatie Update

Filluar nga mario, Dhjetor 26, 2017, 03:12:57 MD

« meparshmi - tjetri »

0 Anëtare dhe 1 Vizitor po shikojne kete teme.

mario

Audiosysteem DDX630W navigatiecomputer KNA-G620T.
Om de kaart  (Garmin city Navigator Europe NT,   GMAPPROM.IMG  / GMAPSUPP.IMG) te updaten dien je een sd-kaartje in de navigatiecomputer te plaatsen.   De nieuwe kaart (supp) blijft op het SDkaartje staan, de oude op de nabigatiecomputer (Prom).
Om bij de navigatiecomputer te komen moet je het audiosysteem uitbouwen.
Zelf heb ik dit opgelost door d.m.v. een sd-verlengkabel. Dit is een kabel met aan de ene zijde de aansluitcontacten van de SD en aan de andere kant een sd-houder.
(moeilijk verkrijgbaar).  De navigatiecomputer heeft ook een USB-aansluiting voor servicedoelen.  Je kunt er je laptop op aansluiten en in het geheugen kijken/rommelen.


Heeft iemand hier ervaring mee??  Ik wil graag  de oude kaart vervangen door de nieuwe (ipv bijplaatsen op sd-kaart).  Werkt het dan nog?  Ook vraag ik me af of het POI-bestand op deze manier te vervangen is?






   

EnnoE34

Ik heb de opvolger van de navi computer KNA-G620T de GVN60. De bedoeling is dat je kaarten monteert die unlocked zijn. Deze apparaten hebben geen lifetime map updates van Garmin, maar werken als het goed is wel met dezelfde kaarten als de "raamplakkers" van Garmin.


Beetje zoeken zijn er unlock tools beschikbaar om kaarten te unlocken. Als je dan ook de JCV folder en de 3D files op het kaartje zet kun je bij splitsingen op snelwegen ook foto afbeeldingen krijgen die laten zien waar op de weg je moet rijden om de juiste richting op te gaan. In binnensteden zie je de contouren van gebouwen afgebeeld.


Dit is zoals het werkt voor de GVN-60. Het zou me niets verbazen als de KNA-G620T ook zo werkt. Huidige kaart versie is de 2018.30. Je kunt je eigen POI's op de SD-kaart zetten. Bij mijn weten zul je wel moeten zorgen dat je de SD-kaart op het kastje zelf vervangt.