Lajme:

Welkom op het forum!
Vergeet niet je profiel aan te vullen met je gegevens, of te wijzigen.

Main Menu

Glad ijs maar ok...

Filluar nga Shabby, Shkurt 10, 2010, 09:44:45 MD

« meparshmi - tjetri »

0 Anëtare dhe 1 Vizitor po shikojne kete teme.

Shabby

Ik realiseer mezelf terdege dat ik me min of meer op glad ijs bevind maar... het moet mij tóch van het hart! Zelf heb ik sinds gisteren een Mitsu Colt GLX i AUT uit 1998 en ben daar heel erg blij mee! Te gekke wagen en met zijn stoere uiterlijk rij ik straks (als ik mijn rijbewijs heb), echt niet voor schut!

Mijn vriend heeft een Audi A6 (S-line), ik moet eerlijk zijn maar dat zijn ook geweldige auto's hoor! Hij heeft dan ook een AUT. en je hoort hem niet overschakelen lijkt wel een variomatic! Okay dan wel in een nieuw jasje uiteraard. Hij maakt weinig geluid, ligt stabiel als een huis en met behulp van STINGER kunnen we zonder problemen 180 KM/PU rijden!

Voor koukleumen als ik is de stoelverwarming een verademing hihi! Verder heeft de auto een mooi uiterlijk, althans dat vind ik. Wat vinden jullie?

Evo driver

#1
Wij hebben af en toe ook eens een mooie audi staan laatst toevallig nog een RS6 nog wel het oude model V8 4.2L automaat moet zeggen geweldig vooral het geluid. Maar als ik moet kiezen in die prijsklasse of een audi of een evo X is de keuze snel gemaakt :D

sp1046mhs1

#2
Ik ga dan niet verklappen wat ik rij...  :lol:

GTI-tje

#3
Citim nga: "Shabby"Ik realiseer mezelf terdege dat ik me min of meer op glad ijs bevind maar... het moet mij tóch van het hart! Zelf heb ik sinds gisteren een Mitsu Colt GLX i AUT uit 1998 en ben daar heel erg blij mee! Te gekke wagen en met zijn stoere uiterlijk rij ik straks (als ik mijn rijbewijs heb), echt niet voor schut!

Mijn vriend heeft een Audi A6 (S-line), ik moet eerlijk zijn maar dat zijn ook geweldige auto's hoor! Hij heeft dan ook een AUT. en je hoort hem niet overschakelen lijkt wel een variomatic! Okay dan wel in een nieuw jasje uiteraard. Hij maakt weinig geluid, ligt stabiel als een huis en met behulp van STINGER kunnen we zonder problemen 180 KM/PU rijden!

Voor koukleumen als ik is de stoelverwarming een verademing hihi! Verder heeft de auto een mooi uiterlijk, althans dat vind ik. Wat vinden jullie?

Waarom op glad ijs begeven, je hebt mensen die zijn gelukkig met een Coltje van 20 jaar oud en daar kan ik er genoeg van, en je hebt mensen die Mercedes of Audi rijden. Die keus heeft o.a. verschillende oorzaken/redenen. Belangrijk is dat je gelukkig bent met wat je gekocht hebt, en ik heb de indruk dat jij wél gelukkig bent met je Colt

Shabby

#4
Ja ik ben heel erg gelukkig met mijn Coltje, ik hoop dan ook dat ik slaag voor mijn praktijk examen zodat ik er lekker in kan rondsturen!

Chaoth

#5
Vind Audi's ook wel mooie auto's hebben.

Ook de nieuwste Peugeot 406 Coupé vind ik een prachtige auto.

Maar ik blijf trouw aan mijn merk en zal sneller een Evo kopen  :mrgreen:

GTI-tje

#6
Citim nga: "Chaoth"Vind Audi's ook wel mooie auto's hebben.

Ook de nieuwste Peugeot 406 Coupé vind ik een prachtige auto.

Maar ik blijf trouw aan mijn merk en zal sneller een Evo kopen  :mrgreen:

en het blijft natuurlijk een Lancer met ietsie pietsie meer PK's 8-)  8-)  :lol:  :lol:

Chaoth

#7
Dat vind ik wel een goeie, Hans..

Heb al een Lancer  8-) Moet alleen wel wat meer paarden onder de hood hebben  :lol:

En misschien wordt het ooit wel een Lancer Wagon Evo  :mrgreen: (Mocht ik nog es een geldboompje vinden en mijn vriendin zo gek krijgen het goed te vinden :P)

sp1046mhs1

#8
Citim nga: "Chaoth"en mijn vriendin zo gek krijgen het goed te vinden
In een goede relatie is dit wel vaker het 'probleem'...  :lol:

Chaoth

#9
Citim nga: "sp1046mhs1"In een goede relatie is dit wel vaker het 'probleem'...  :lol:

Dank u  :mrgreen:

Coltje-Corine

#10
geen last van  :mrgreen:

*mag alleen niet in de evo rijden  :cry:   fuckneehe *

kgt

#11
ik zou me helemaal niet druk maken over wat anderen rijden want ik rij ook maar een colt terwijl vrienden van me in een omega 2.5, golf 5 of alfa gt of bmw rijden maar het leuke is dat ik zulke auto's gewoon bij kan houden met mijn kleine bakie  :D  en je moet toch ergens beginne, je kan later altijd nog kijken voor iets met meer luxe. ik heb nu al een impreza, punto, colt en een lancia Y gehad. het lijkt mij ook wel wat om een grotere auto te hebben vooral met mijn lengte (1.95) zou dat wel lekker zijn.

bugsvoyager

#12
he als jij op glad ijs zou belanden ben ik al lang doorheen gezakt :mrgreen:  :mrgreen:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:


verder detail ga ik niet in :mrgreen:  :twisted:

GHINO

Elke wagen heeft zo zn eigen karakter.

Als beginners wagen(en beginner ben je) is een colt een super auto.
Niet teveel pk, mooie wegligging, en leuk bakkie waarmee je kan leren sleutele.
En wegenbelasting, verzekering, verbruik nekt je niet  8)

Eagle1982

Citim nga: GHINO ne Gusht 06, 2013, 11:05:30 PD
Elke wagen heeft zo zn eigen karakter.

Als beginners wagen(en beginner ben je) is een colt een super auto.
Niet teveel pk, mooie wegligging, en leuk bakkie waarmee je kan leren sleutele.
En wegenbelasting, verzekering, verbruik nekt je niet  8)


Zou het rijbewijs na 3 jaar niet al eens binnen zijn?
Bij mijn weten heeft ze hier op het forum ook al eens meegedeeld dat de GLX vervangen is door een CZ3.


In het geval van ouwe koeien zeg maar XD