Lajme:

Welkom op het forum!
Zijn er problemen met het forum? Maak dan een topic aan in "Club en forum vragen"

Main Menu

2 echte OEM FTO GP Ver. R spoilers

Filluar nga Breakz02, Gusht 06, 2012, 01:03:02 MD

« meparshmi - tjetri »

0 Anëtare dhe 1 Vizitor po shikojne kete teme.

Breakz02

Beste leden,


Nog lang niet iedereen van jullie zal mij al kennen. Onlangs heb ik mijzelf hier voorgesteld en mijn ´98 FTO GPX te koop aangeboden. Zie:


http://www.mitsubishi-owners-club.nl/forums/index.php/topic,8255.0.html


Terwijl de auto te koop staat, heb ik besloten hem langzaam te gaan perfectioneren. Te beginnen met een mooie, ECHTE, FTO GP Version R spoiler. Geen goedkope fibreglass namaak exemplaren die uit 1 stuk bestaan, maar gewoon het echte werk. Nu heb ik er 2 gevonden,  en worden ze binnen 6-9 weken thuis afgeleverd (zeevracht, dat duurt eventjes). Als het moet kan ik er mischien zelfs aan 3 komen.


Nu is mijn vraag, of er hier mischien animo/interesse voor 1 of 2, echte GP Ver. R spoilers is. 1 extra spoiler komt zowiezo al mee, maar is er nog iemand die interesse heeft, dan probeer ik er nog 1 bij te regelen.


De prijs zal tussen zo rond de €250 zitten, dit is ongeveer wat ik er voor ben kwijt geweest (maar daar we het wel over zodra ze er zijn). Het betreft zowiezo een Scotia White exemplaar, met de blauwe "Ver R" stickers en ik kan eventueel nog aan een Symphonic Silver exemplaar komen.


Ik dacht dat dit mischien wel interessant kon zijn voor sommigen hier.


Laat het maar weten,


Dave

[verwijderd door de beheerder]