Lajme:

Welkom op het forum!
Zijn er problemen met het forum? Maak dan een topic aan in "Club en forum vragen"

Main Menu

Familie uitbreiding : FTO GPX

Filluar nga shaolin53, Korrik 03, 2012, 12:51:18 PD

« meparshmi - tjetri »

0 Anëtare dhe 1 Vizitor po shikojne kete teme.

shaolin53

Citim nga: Prowler ne Korrik 25, 2012, 10:47:25 MD
Hmmz... Balen man. Bij mij zijn waarschijnlijk ook diverse pakkingen op/versleten aangezien die van mij het wel 3 weken heeft gedaan na het hervullen  :-\

Ach... Ik ga hem er toch maar uittrekken bij mij, dus mocht je ooit onderdelen nodig hebben  ::) ....

Maar over je vraag, bij deze:




Type: R134a
Gram: 630 - 670

Kijk, daar heb ik wat aan... en snel ook nog, nice  ;)
En wat betreft voor eventuele onderdelen houd ik me aanbevolen

Breakz02

Zo te zien ben ik aan de late kant, maar door je positieve bijdrage voelde ik me verplicht even hierop te reageren: Veel plezier van de FTO!  ;D  Die móet in goede handen zijn.

shaolin53

Citim nga: Breakz02 ne Gusht 02, 2012, 11:06:12 MD
Zo te zien ben ik aan de late kant, maar door je positieve bijdrage voelde ik me verplicht even hierop te reageren: Veel plezier van de FTO!  ;D  Die móet in goede handen zijn.

Dank je wel joh  ;D  Idd een beetje aan de late kant qua verkoop maar dan nog was mijn voorkeur niet uitgegaan naar een automaat. Wel uniek wat betreft de km stand.

Even iets anders, het airco probleem is getakkeld. De hobby bobby oplossing wat door iemand anders eerder was gedaan was niet echt de beste  ??? . Ze hadden van de hogedruk leiding van de aansluiting aan de verdamper de bout afgebroken..... en wat hebben ze gedaan.... niets. De afgebroken bout laten zitten, beetje kit er omheen en klaar. Hele spul dus maar uitgebouwd, nieuwe draad getapt en nu zit alles weer muurvast... en lekker koud binnen  8)

Het verhaal van dat de auto de dagteller niet onthoud, het klokje het niet deed en dat de kachel unit telkens op de maximale stand begon is ook verleden tijd. Ze hadden uiteraard een plus nodig en klakkeloos een draad doorgeknipt..... lekker slim weer. Maar alles weer netjes opnieuw aangesloten en dat werkt ook weer ;D  Begin er steeds meer schik mee te krijgen

4Koen63

Hahah, toch fijn dat mensen met zulk verstand van elektronica e.d. zich met zo'n auto bezighouden :P


Mooi om te lezen dat je alles weer aan de praat hebt zoals 't hoort ;)

Eagle1982

Citim nga: shaolin53 ne Gusht 06, 2012, 05:39:12 MD

Het verhaal van dat de auto de dagteller niet onthoud, het klokje het niet deed en dat de kachel unit telkens op de maximale stand begon is ook verleden tijd. Ze hadden uiteraard een plus nodig en klakkeloos een draad doorgeknipt..... lekker slim weer. Maar alles weer netjes opnieuw aangesloten en dat werkt ook weer ;D   


Was ik al bang voor  :D
Volgens mij is het nog wel ergens te vinden in een eerdere post  :P
Maar mooi dat alles weer naar behoren werkt man, TOP ;)

shaolin53

Citim nga: Eagle1982 ne Gusht 07, 2012, 12:59:24 PD

Was ik al bang voor  :D
Volgens mij is het nog wel ergens te vinden in een eerdere post  :P
Maar mooi dat alles weer naar behoren werkt man, TOP ;)

Ja ik ook al wel, was ook het meest voor de hand liggende  :P  Maar goed, de tijd om alles even na te pluizen in die touwtjes bundel moest er ook even komen. Ben het in een eerdere post nog niet tegen gekomen maar daar ga ik even naar op zoek. Oh ja, nog een andere bijkomstigheid.... ik heb eeneens ook weer binnen verlichting, het houd niet op haha  ;D  Ga denk ik gewoon nog een draadje aansluiten, misschien verbruikt ie dan ook geen benzine meer  :P

Eagle1982


Hier staat ie ;)

Citim nga: Eagle1982 ne Korrik 04, 2012, 05:14:38 MD
Dat zijn wel bekende "beun kwalen" idd.
Vermoedelijk ergens anders stroom voor nodig gehad en de bedrading door geknipt.
Gebeurd maar al te vaak met die "beunhazerij".
Ff checken, zitten allemaal achter dezelfde zekering. (niet dat de zekering eruit zal liggen, maar heb je wel een zoek richting)

shaolin53

En ik maar zoeken en zoeken.... in welke topic staat ie dan??

Eagle1982

Citim nga: shaolin53 ne Gusht 10, 2012, 01:19:31 PD
En ik maar zoeken en zoeken.... in welke topic staat ie dan??


Stond gewoon in dit topic ;)

shaolin53

Whaha, en ik maar zoeken bij de topic's van de vorige eigenaar  :P