Lajme:

Welkom op het forum!
Vergeet niet je profiel aan te vullen met je gegevens, of te wijzigen.

Main Menu

ff voorstellen dragonfly

Filluar nga dragonfly, Janar 25, 2012, 07:41:13 MD

« meparshmi - tjetri »

0 Anëtare dhe 1 Vizitor po shikojne kete teme.

jesse2g

Nou welkom, stel je even voor in een nieuw topic zou ik zeggen

AMP

en nu staat hij weer te koop, op een belgische site hoewel hij nog wel op NL kenteken staat en bij de RDW niet is opgegeven als uitgevoerd en dan nog wel en dit met motorschade ook! zonde, heb al gemailt wat de bodem prijs is want die zou ik voor een mooie prijs wel willen voor spare parts

Prowler

Mocht je hem voor spare parts kopen, laat me weten wat je voor de voorbumper wilt hebben  ;D


Maar ff zonder dollen... Het valt best wel op hoeveel FTO's binnen no time worden gekocht en weer worden verkocht!
Zijn dit zulke rot auto's dan? Ik loop wel vaak te mopperen op die van mij, maar goed... Verkopen kan ik hem gewoon niet :P....

AMP

Hij blijkt bij BPO automotive te staan, op hun site willen ze der €5000 voor op de Belgische tweedehands site staat hij voor 1600 en ik heb net een mail gehad dat de minimum prijs 1400 is omdat hij veel extra's heeft nu ga ik dus in no way 1400 neer tellen voor een auto om te strippen terwijl ik er eigenlijk dan ook in een keer een werkende mivec van wil overzetten welke deze niet heeft. volgens mij is er iets geks mee aan de hand uitkijken dus

dragonfly

toch zonde als je dit leest over je oude auto :(

MiTsU

@Prowler: het zijn zeker geen rot auto's maar het zijn toch auto's op leeftijd en het vochtige Engelse klimaat waar de meeste FTO's uit NL vandaan komen zorgt voor veel roest. Daar wordt volgens mijn gewoon te weinig aan gedaan waardoor ze uiteindelijk helemaal door roesten. Ik zag het aan mijn FTO, de buitenkant zag er netjes uit maar de onderkant was helemaal rot.

@AMP: ik zie bij BPO alleen een zwarte FTO voor 3.950,- gaat het om die FTO?

AMP

dit is de link naar de Belgische advertentie, het kenteken en mivec motor cover is a dead give away dat het om dragonfly zijn oude FTO gaat toch?
http://nl.kapaza.be/limburg/mitsubishi-fto-2-0-v6-mivec-gpx-handgeschakeld-75664794.htm

AMP

ik vind het gewoon niet kunnen dat je een auto op twee plaatsen aanbied met een prijs verschil van maar liefst €2000 terwijl er in de "goedkope" advertentie staat dat er soms in de motor een ratel zit vermoedelijk krukaslagers... en bij de "dure" advertentie is het de perfecte auto. zelfs al wisselen ze het blok of de krukaslagers laten vervangen als hij in NL verkocht wordt dan is het nog de rijnste afzetterij in mijn ogen...

MiTsU

Ja een raar verhaal. Maar volgens mij heeft BPO toch wel een goede reputatie in Nederland dan zou dit wel heel erg jammer zijn.

Eclipse2G

BPO is super zou nergens anders een auto importeren! maar dit verhaal ken ik niet ken de FTO van hun site maar op kapaza niet...

Super Top

Ja heel vreemd.


Link van de FTO op kapaza.
http://nl.kapaza.be/limburg/mitsubishi-fto-2-0-v6-mivec-gpx-handgeschakeld-75664794.htm


Link van de FTO bij BPO
http://bpoautomotive.nl/overzichtmitsubishi.html


Het prijsverschil valt alleen te verklaren als ze bij BPO er een andere motor in hangen of het probleem repareren.
Driving:  Mitsubishi Colt 1.5 8V GLXi A/T Super Top
Driving: Mitsubishi ЯVR 2.0T 16V Hyper Sports Gear R
Driving: Suzuki Jimny 1.3 JLX
In project: Mitsubishi Lancer 1.8 8V GLXi 4WD
Retired: Mitsubishi Colt 1.5 12V GLXi Super Top

Eclipse2G

Als je een oude advertentie hebt die al een tijd openstaat kan dit ook.

2 leden van onze Eclipse club (1tje hier ook actief Sibren) hebben hun eclipse al een redelijke tijd en de advertentie van de vorige eigenaar is nog steeds online...

Super Top

Onder de kopregel staat dat de adverteerder bpo automotive holland is en de advertentie is geplaatst op 21 juli .
Driving:  Mitsubishi Colt 1.5 8V GLXi A/T Super Top
Driving: Mitsubishi ЯVR 2.0T 16V Hyper Sports Gear R
Driving: Suzuki Jimny 1.3 JLX
In project: Mitsubishi Lancer 1.8 8V GLXi 4WD
Retired: Mitsubishi Colt 1.5 12V GLXi Super Top

AMP

voor die €2000 hoop ik dat ze dan wel een volledige motorblok revisie doen bij BPO anders snap ik het prijs verschil toch nog niet.

Chaoth

Het lijkt mij ook niet dat je een auto voor dat bedrag kunt verkopen die een ratel in het blok heeft. Dan moet je echt een leek zijn als je hem dan koopt.