Lajme:

Welkom op het forum!
Vergeet niet je profiel aan te vullen met je gegevens, of te wijzigen.

Main Menu

Eclipse 2G facelift

Filluar nga Eclipse2G, Maj 06, 2011, 06:33:00 MD

« meparshmi - tjetri »

0 Anëtare dhe 1 Vizitor po shikojne kete teme.

Eclipse2G

Raammechanisme kan ik regelen voor je.
Zodra ik usa side skirts heb mag je de mijne hebben :p haha
ben geen fan van die motoren maar na revisie... als hij mooi loopt waarom niet
wel met apk? Achterbumper mag je ook ls ik usa model heb
en moet trouwen merikaan zijn hier isdacht ik alleen 4g63 geleverd.
Wel leuke opties maar als de prijs goed is! Leuke kans!
het is dat je niet dichterbij woont! Had graag willen helpen opknappen.
Bij facelift bumper houd rekening met andere koplampen! Kan ik eventueel wel voor je regelen
als je echt intresse heb kunnen we afspraak maken kom ik mee kijken!
Succes en laat maar van je horen!

sibreneclipse2G

Ja is goed Erwin


Ik rijd zo wel even op en neer naar Gelderland. maakt mij niks uit als ik hem heb! ik zet er nu wel echt haast achter.


Trouwens een blunder!


NFX had even gereageerd op mijn topic en liet mij het verschil zien met echte USA en de mijne. Ik zit waarschijnlijk in hetzelfde schuitje als jou! dat ze gewoon rood gemaakt zijn. Baal echt van!
Helemaal zeker weten doe ik niet want heb ze nog niet aangesloten gezien. Zou jij voor mij even foto op topic kunnen zetten?? van jou achterlichten.


Maargoed van de auto die ik wil kopen zijn het zekerdeweten de echte! heb ze in het donker gezien, man dat is echt magisch gezicht echt zoo gaaf  :P :P


Nou ik hoop gauw eens gezicht te zien achter jouw auto  ;)


groetjes








Eclipse2G

Ja gaaf!

Ja alleen verschil s ik wist dt ze gespoten waren....

ja ben ook benieuwd naar de liefhebber van rode eclipsen!

En die matten heb ik nog wel intresse in mss als we ergens afspreken als jij de eclipse hebt of de volgende meeting!

Eclipse2G

Mijn nieuwe 18inch ROTA'S! ;D

[verwijderd door de beheerder]

jesse2g


Evo driver

Dat zijn dikke wielen man !!

Eclipse2G

ja ben er wel blij mee, wel wat stoeprand schade maar dat komt nog wel een keer. gister alluminium wielmoeren opgehaald zaterdag eronder ;D

ik zal dan ook even de abs ring tandjes gaan tellen ;) )

sibreneclipse2G

Grappig ik zou precies zelfde soort velgen hebben gekozen!


Goede keuze Erwin

Eclipse2G

haha goede smaak hebbebn wij!:P
ik wou perse witte rotas!

Eclipse2G

Morgen auto ophalen bij de spuiter!  ;D
geen matiz meer ::)
alleen kijken met mn nieuwe lampen zijn volgens mij speciale lampjes en USA stekkers met minder kabels... meten is weten :(
Zaterdag maar gaan uitzoeken

sibreneclipse2G

#70
succes jonge! ;)


Ik ben aan het kloten met mijn Antenne. Hij gaat niet omhoog... Dus ik radio checken had op DSM forum de goede volgende van snoeren gevonden. Maar blijkt dus, Ik zat in de auto rond te neuzen
wat er nog inlag aan rommel. Vond ik een antenna relay. Lijkt op een soort oud nintendo spelletje :D
Die hoort dus bij de antenne servo. Geen idee waarom die er los bijlag waarschijnlijk eerdere problemen. Maar is wel gaaf als die het zou doen. Maar goed ben vandaag lekker naar Utrecht gereden was echt gaaf!


Ben benieuwd hoe die van jou wordt. Heb die van mij eindelijk eens gewassen ( goed droog gemaakt hoor) 8) 


Me vader is op dit moment in florida! en die regelt even onderdelen. Ik heb hem gesmeekt of die op zoek wou naar facelift bumper die al originele kleur had. Maar hij deed beetje moeilijk. Maar als je echt iets zoekt watje nodig hebt kan ik hem wel wat vragen voor je>??? hij is er nog tot eind deze maand. Hij wou die lichten regelen voor me maar had hem al gezegd dat ik ze al had op mijn Eclipse.

Eclipse2G

dankje!

jij ook met je antenne hoop dat het niet teveel werk is!
ja heerlijk lange rit met een nieuwe auto, en mooi gewassen! ;D

opzich die bumpers zijn goed aan te komen! (in USA)

ik heb ligt aan de prijs interesse in achterlichten USA, side skirts facelift en achterbumper facelift (met achteruitrijlichten).
weet je de verschillen bij alles of moet ik even wat foto's posten??
anders stuur een PM met je nummer als dat makkelijker is om contact op te nemen?
alvast bedankt ik hoor het wel!

sibreneclipse2G

Ik ga kijken wat ik voor je kan regelen.




sibreneclipse2G

Mail mij even foto's van de skirts. Kwist niet dat er verschil in zat.....

Eclipse2G

Ik upload ze zo! ;) bedankt alvast!!