Lajme:

Welkom op het forum!
Zijn er problemen met het forum? Maak dan een topic aan in "Club en forum vragen"

Main Menu

Zekering 21, 22, en 23 vervangen: hoe? Space Star 2004

Filluar nga willem.deboer, Maj 22, 2018, 09:38:32 MD

« meparshmi - tjetri »

0 Anëtare dhe 1 Vizitor po shikojne kete teme.

willem.deboer

Zekering 23 is door nadat ik een andere radio heb aangesloten en in het dashboard geschoven. Deze zit samen met 22 en 21 in een soort extra geel houdertje, en ik weet niet hoe ik dit los moet halen. Ik durf er geen kracht op te zetten ....


Alvast bedankt!


Nobodie14

Sorry voor de late reactie.

Je kunt (en moet) wel degelijk kracht op het gele blokje zetten in een opwaartse richting.
Maar je kunt het blokje er niet helemaal uit trekken.

Als je het gele blokje opgetild hebt, kun je de kapotte zekering met een tangetje of de zekeringenknijper in het dekseltje van de zekeringkast in de cabine vervangen.

Daarna druk je het gele blokje weer op zijn plaats.
Ik druk zelf de zekeringen nog net iets dieper als ik dat gedaan heb.

In het deksel van je zekeringkastje in de auto (links onder het stuur het bakje open maken, de blokkade iets verbuigen zodat het klepje helemaal naar beneden kan, dan zie je achterin het dekseltje van het zekeringenkastje zien, deze kun je van onder los clippen) zit een zekeringenknijpertje.


willem.deboer

Dank je! Ik ben maar even bij de dealer langsgegaan, en inderdaad, je moet er gewoon fors kracht op zetten en trekken ... De monteur vertelde me dat hij bij aflevering nieuw omhoog staat, en dan wordt hij dus dan pas omlaag gedrukt. Dan staat o.a. de boordcomputer op 0 etc.


Probleem opgelost dus!