Lajme:

Welkom op het forum!
Zijn er problemen met het forum? Maak dan een topic aan in "Club en forum vragen"

Main Menu

Armsteun Colt CZ3

Filluar nga Robbert Jan, Mars 05, 2018, 08:54:20 PD

« meparshmi - tjetri »

0 Anëtare dhe 1 Vizitor po shikojne kete teme.

Robbert Jan

Hallo,


Overweeg een armsteun in mijn Colt CZ3 (half automaat) uit 2008 te plaatsen.


Mijn oog viel op "Slider" modeltype CK MTS03.


Kent iemand deze? Ervaring hiermee? Voor zowel plaatsen, kwaliteit en of functionaliteit?


Of alternatief.


Dank voor reactie.








Jump1975

Ben ook op zoek naar een geschikte armsteun voor mijn 3 deurs Colt uit 2010. Zag ook deze Slider voorbij komen, maar ook de Armster-varianten. Originele erg prijzig bij dealer (183,= exclusief inbouw). Wat is een goed passend niet te duur alternatief, iemand?

Robbert Jan

Ik heb inmiddels de CK MTS03 armsteun gekocht en gemonteerd.


Gekozen voor dit model ipv de Armster variant mede door de vorm. Vond deze net iets netter maar is persoonlijk. Origineel waarschijnlijk beste maar dit is voor het geld prima alternatief.


[size=78%]Zou overigens altijd voor een armsteun- zoals de CK MTS03- gaan die een verschuifbare bovenzijde heeft. Biedt gewoon meer steun voor verschillende bestuurders. Hoop dat je hier wat mee kunt.[/size]

Jump1975

Heb nu de Armster, echt heel mooi. Goed hoog ook en stevig. Komt een soort kapje over de bekerhouder.

Robbert Jan

Mooi zo!


Dan kunnen mede Forumleden/lezers in ieder geval kiezen uit twee verschillende merken armsteunen die door berijders als positief worden ervaren.


Succes voor iedereen die op zoek is.

Reasytor

This site is a great site with lots of knowledge for me to learn.

Soprano

Ik heb een armster besteld bij Seddes Automotive bekend van armstershop.nl en armsteunshop.nl maar krijg geen enkele reactie. Wees gewaarschuwd. Ik houd jullie op de hoogte.
Verleden:
Colt CZ5 1.3 Cleartec 2009 Zwart

Soprano

Het duurde even maar na een korte radiostilte kreeg ik reactie van Seddes. De Armster 1 was niet meer leverbaar en ze hebben mij kostenloos een upgrade gegeven naar een erkades premium. Prima ding. Ik zet hem in een stand waarbij hij een klein beetje schuin naar voren hangt zodat je lekker kunt blijven schakelen.
Verleden:
Colt CZ5 1.3 Cleartec 2009 Zwart