Lajme:

Welkom op het forum!
Zijn er problemen met het forum? Maak dan een topic aan in "Club en forum vragen"

Main Menu

Space star valt na 2 seconden uit na starten

Filluar nga nick440, Janar 09, 2018, 08:42:05 MD

« meparshmi - tjetri »

0 Anëtare dhe 1 Vizitor po shikojne kete teme.

nick440

Hallo,

Ik heb sinds een paar dagen dat als ik me auto start hij na 2 seconden uitviel ANWB gebeld die heeft hem uitgelezen en er kwam alleen de fout code nokkenassensor. Hij zei ligt aan je sleutel ??? dus gebruikte ik me reserve sleutel alsnog het zelfde probleem.
Gister zo vaak geprobeerd dat me accu leeg was. Dus vandaag een booster van me werk mee genomen startte in 1 keer ook na stuk rijden en na opnieuw inleren. ( en motormanagement lampje is uit gegaan uitzich  zelf) Dus in presiepen doet hij het weer maar dit baart me zorgen

:komt het terug?
:sinds ik de accu heb geboost doet me radio het niet en wil me raam niet meer in 1 klik naar beneden?

Ik heb nog nooit zo iets meegemaakt met een auto is het uitveiligheid ofzo??

Hopelijk heeft iemand raad

Vriendelijk groet nick

Nobodie14

Je hebt 4 problemen met de auto:
1. Foutmelding nokkenas sensor
2. Radio doet het niet
3. Raam gaat niet meer automatisch naar beneden
4. Toch weer een foutmelding

1. Het uitvallen van de auto na 2 seconden kan aan de nokkenas sensor liggen. In ieder geval niet aan de startbeveiliging in je sleutel. Dan zou de auto in eerste instantie al niet starten.
2. Je bedoelt waarschijnlijk dat je geen voorkeuzezenders van de radio meer hebt. Die zijn verloren gegaan doordat je accu helemaal leeg was door het vele starten. Je zult de voorkeuze zenders weer overnieuw moeten programmeren.
3. Datzelfde geldt voor het raam: je moet deze ook weer inleren.
4. Dit is wel een punt: er is iets niet goed gegaan. Dat het lampje uit is gegaan, betekent niet dat alles nu in orde is.

Persoonlijk zou ik naar een garage gaan, de foutcode(s) weer uit laten lezen en naar de dynamo, accu, distributiesnaar en nokkenas sensor laten kijken.