Lajme:

Welkom op het forum!
Zijn er problemen met het forum? Maak dan een topic aan in "Club en forum vragen"

Main Menu

Ervaring Bosch Aerotwin Flatblades op Colt

Filluar nga Arrie56, Gusht 08, 2017, 06:31:04 MD

« meparshmi - tjetri »

0 Anëtare dhe 1 Vizitor po shikojne kete teme.


Misty2008

Citim nga: Misty2006 ne Shtator 03, 2017, 12:58:42 MD

Je bedoeld beide wissers ?


zie foto vond deze ring op de vloer van de voortent.

[verwijderd door de beheerder]

BriannNL

Ja, beide wissers als ze allebei niet goed uit lijken te komen. Of in ieder geval degene die tegen de rand aantikt natuurlijk. Ik heb de wissers zelf nog nooit los gehad, dus waar de ring vandaan komt durf ik je niet te zeggen, maar het lijkt me dat die er dan tussen hoort?

Misty2008

Citim nga: BriannNL ne Shtator 03, 2017, 04:15:19 MD
Ja, beide wissers als ze allebei niet goed uit lijken te komen. Of in ieder geval degene die tegen de rand aantikt natuurlijk. Ik heb de wissers zelf nog nooit los gehad, dus waar de ring vandaan komt durf ik je niet te zeggen, maar het lijkt me dat die er dan tussen hoort?


zal morgen even kijken, nu op de site van carclean.com voor wat hebbe dingetjes

Misty2008

Citim nga: Misty2006 ne Shtator 03, 2017, 04:26:19 MD

zal morgen even kijken, nu op de site van carclean.com voor wat hebbe dingetjes


vandaag bezig geweest maar het is niet gelukt , de wisser is trouwens 61 cm.
Maar zie de foto,s hopelijk kunnen jullie wel het probleem ontdekken

[verwijderd door de beheerder]

BriannNL

Als ik het zo zie heb je de korte en lange arm omgedraaid zitten. Kan dat kloppen?
Wat betreft de wisserlengte: de centimeter verschil zal komen door een verschil in de wijze van meten vermoed ik.

Chaoth

#51
Daar klopt niks van. Wissers wel weer goed geplaatst? Moet op exact dezelfde manier terug geplaatst worden zoals ze eraf gekomen zijn.

Tip: google naar afbeeldingen van eenzelfde Colt, dan kun je zien hoe het er op moet. Heb je de wisserbladen ook naast elkaar gehouden om de lengte te controleren?


Edit: ze zitten verkeerd om. Zie je meteen op een afbeelding van een Colt. Ruitenwisserarmen omwisselen en bladen omwisselen. Moet het stuk beter van worden.

Misty2008

Citim nga: BriannNL ne Shtator 04, 2017, 10:05:16 MD
Als ik het zo zie heb je de korte en lange arm omgedraaid zitten. Kan dat kloppen?
Wat betreft de wisserlengte: de centimeter verschil zal komen door een verschil in de wijze van meten vermoed ik.


ik denk dat jij juist hebt mbt de armen morgen weer proberen  :D :D :D

Misty2008

Omgewisseld en klaar werken perfect dank u allen  :)

BriannNL

Goed om te horen dat het opgelost is. Graag gedaan!

Chaoth