Lajme:

Welkom op het forum!
Zijn er problemen met het forum? Maak dan een topic aan in "Club en forum vragen"

Main Menu

Jeffrey's Colt CZT project

Filluar nga Jeffrey, Dhjetor 09, 2016, 08:23:01 MD

« meparshmi - tjetri »

0 Anëtare dhe 1 Vizitor po shikojne kete teme.

Jeffrey

Even een upje voor mijn coltje.

Inmiddels zijn er de diverse spullen besteld voor de colt, met name een schroefset van TEIN, deze komt hopelijk in juli binnen, kan ik hem lekkker gaan monteren in de vakantie.
Tevens zijn er nog wat meer spullen onderweg, deze maken de auto wat agressiever qwa look, als het klaar is volgen er foto's, tot die tijd laat ik het even als een verrassing.

Verder heb ik nog wat aan de audio gedaan, voorin de compset die erin zat vervangen door een Gladen composet, en achterin de originele speakers vervangen door Gladen 13 Inch kickbass speakers, geluid klinkt velen malen beter, tevens de headunit vervagen door een Pioneer met DAB+ digitale radio.

Wordt vervolgd !!!

Jeffrey

#61
Na een tijdje stilte zijn er weer wat vorderingen. Allereerst in mijn vakantie de schroefset opgehaald gelukkig, die ik daarna lekker gemonteerd heb, moet zeggen een wereld van verschil. Veel stabieler op de weg, geen overhellen meer althans niet veel meer. Daarnaast lekker laag en behoorlijk stug. Update is niets zonder foto's, die volgen nog.


Daarnaast terug geweest naar EMS tuning om de auto op RON102 af te laten stellen, loopt veel beter als voorheen, trekt mooier door alleen had ik een behoorlijke turbo-lag. Dus na lang ergeren heb ik voor de gein eens de blowoff vervangen door de originele, en tot mijn verbazing een wereld van verschil. Trekt als een gek door, wielspin tot in de 3de versnelling, nauwelijks turbo-lag, pakt merkbaar veel sneller op tussen de versnellingen door,  veel soepeler en stotterd niet meer met gas las laten.


Nog niet gemeten maar volgens zegge zou ik met deze afstelling rond de 230 pk moeten zitten. Dit wil ik uiteraard nog laten meten.