Lajme:

Welkom op het forum!
Zijn er problemen met het forum? Maak dan een topic aan in "Club en forum vragen"

Main Menu

Even voorstellen.

Filluar nga Stephan, Dhjetor 01, 2016, 12:13:45 MD

« meparshmi - tjetri »

0 Anëtare dhe 1 Vizitor po shikojne kete teme.

Stephan

Dag mede-Mitsubishi'ers (of hoe noemen we ons?),

Ik heb al een paar posts geplaatst en ben al een half jaartje eigenaar van onze ASX (onze 11e auto). Ik zie dat ik mezelf nog niet netjes heb voorgesteld. Vandaar dat ik dit alsnog maar even doe.

Mijn naam is Stephan en wij zijn dus, zoals de meesten al weten, in het bezit van een zwarte ASX 1.6 Clear Tec Intense uit 2014. Dit jaar in april gekocht met 14.000km op de teller. Inmiddels staat de teller op nog maar 20.000km. Dit komt omdat wij (mijn vrouw en ik) fervente motorrijders zijn en ook op de motor de overige kilometers maken. We hebben naast de ASX namelijk ook nog een Honda ST1300A Pan European en een Suzuki GSF600S Bandit in ons bezit.

Ik hoop hier op dit forum veel info op te doen en te geven en veel plezier te beleven.

Groetjes, Stephan.

Stephan

...maar echt storm loopt het hier niet op het forum.  ;D

Stigter

Hallo Stephan,
Welkom, het loopt niet storm, maar men weet het forum wel te vinden wanneer nodig.

Veel plezier met de ASX!

Chaoth


Stephan


Goosman

Welkom, ook ik merk dat er op dit forum weinig gebeurd, zeker mbt de ASX. Ik ga er maar vanuit dat de ASX zo vreselijk betrouwbaar is dat er weinig te klagen valt  ;D  (behalve over de radio).

Stephan


kerjo

Mijn naam is Jose ,
  Sedert een jaar rij ik met een ASX .
  De asx is uitgerust met het "PARROT " systeem die helemaal niet voldoet ,zoals de spraaktechnologie , ik woon in West Vlaanderen , en als je de spraaktechnologie wil        gebruiken voor de zenders op te roepen in Vlaanderen dan werkt het niet , uitleg van de garagehouder dat men in Vlaanderen de frequenties eerst van buiten leren !!
Zijn er nog mensen met dit euvel en wat kan men doen .

Ramaht

Ik woon ook in West-Vlaanderen, dus ik mag dit zeggen, die Parrot zal niet weten dat als jij een H zegt dat je een G bedoelt en omgekeerd ;)