Lajme:

Welkom op het forum!
Vergeet niet je profiel aan te vullen met je gegevens, of te wijzigen.

Main Menu

Stop and go-systeem uitschakelen?

Filluar nga Stephan, Tetor 04, 2016, 08:48:12 MD

« meparshmi - tjetri »

0 Anëtare dhe 1 Vizitor po shikojne kete teme.

Stephan

Telkens als ik met de auto ga rijden schakel ik vóór de rit middels het knopje links onder op het dashboard het stop&go-systeem uit. Voor mij hoeft dit systeem niet zo nodig, maar het zat er nu eenmaal op toen ik de ASX kocht. Weet iemand of het mogelijk is om dit via menu-systeem helemaal uit te schakelen? Of kan een dealer dit doen door 'm aan de computer te hangen?

Stigter

Zolang je de auto niet in zijn vrij zet en de koppeling los laat zal tijdens de rit de stop and go niet werken.
Ik rijd nu ruim 5 jaar de ASX, maar de keren dat de stop and go uit zichzelf in werking treden valt op 2 handen te tellen.



Stephan

Vaak komt het inderdaad niet voor, maar ik wordt elke keer weer verrast als de motor uitvalt bij een verkeerslicht. ...dan denk ik:"oh ja, knopje vergeten in te drukken".  :D Nee, ik ben het systeem liever kwijt dan rijk, haha.

Chaoth

Ventilatie in ontwasemstand zetten. Doet Stop & Go het ook niet als het goed is :P

Daniell1987

Klopt op ontwazemstand doet AS&G het niet

Stephan

Inderdaad, maar ik was niet van plan om de hele tijd de ontwasemer aan te laten staan. Dan kan ik nog beter het aan- en uitknopje van het S&G-systeem indrukken.  ;D

Ik zocht meer een oplossing in de software.