Lajme:

Welkom op het forum!
Zijn er problemen met het forum? Maak dan een topic aan in "Club en forum vragen"

Main Menu

Haaienvin antenne op ASX?

Filluar nga Stigter, Prill 18, 2015, 08:02:34 MD

« meparshmi - tjetri »

0 Anëtare dhe 1 Vizitor po shikojne kete teme.

Stigter

Ik heb een zwak voor een haaienvin antenne op sommige auto's. Nu had ik het idee om deze ook op mijn ASX te plaatsen. Aangeschaft via Alibaba (en de 40 bandieten ;D ) en vandaag ontvangen.

Hij kwam glimmend uit de doos, dus eerst maar even wat minder glimmend gemaakt..

Alléén, ik weet het niet, ik twijfel of ik het nu wel/niet mooi vind. Mijn vrouw zegt van niet, wat vinden jullie?






Hij zit er nu nog los op, eerst maar even wennen denk ik...

Willyv

Stigter, ieder zijn keus uiteraard en je hebt erom gevraagd. Neen helemaal niet mooi vind ik.

robsel

Op zich wel mooi, maar ik kan niet zien of hij in de goede kleur (van de wagen ) is.
Als hij zwart is vind ik hem iets minder......................

Stigter

Hij is zwart, in de kleur van de dakrails. Kan hem wel in de kleur van de auto (laten) spuiten, maar zelf betwijfel ik of het wel eindresultaat is wat ik voor ogen had/heb.
@Willy, no hard feelings, zoals je uit mijn eerste bericht al kan lezen, ik zelf heb ook mijn twijfels.

Waterkastanje

Stigter, is een kwestie van gewoonte, ik vind het niet mis, heb zelf jaren een haaienvin op het dak gehad (pre-Mitsubishi) die was verantwoordelijk voor het GPS signaal, de radio antenne zat in de voorruit.
Het voornaamste is het signaal kwaliteit, als dat beter is hou hem erop indien niet weg er mee zou ik zo zeggen.

Henkiepenkie


Stigter

#6
Kon het toch niet laten..
Gezien de nieuwe ASX ook een haaienvin antenne heeft ik toch ook maar. Ook windgeleiders gekocht. Verbruik iets meer, maar het raampje open in de regen is geen probleem meer.

Wellicht dat ik een spuiter nog een keer de antenne naar de echte kleur van de auto laat spuiten, maar voor nu vind ik het wel prima!



Dit is trouwens een andere dan in mijn voorgaande post. Dit model is wat gestroomlijnder en lager.  Ontvangst is hetzelfde (meerdere radiozenders getest, maar geen verschil in ontvangst).

Goosman

Citim nga: Stigter ne Mars 11, 2017, 07:59:24 MD
Ontvangst is hetzelfde (meerdere radiozenders getest, maar geen verschil in ontvangst).


Dus net zo beroerd als met de originele antenne....

Stigter


Stigter

Ondertussen stiekum naar andere nieuwe auto's kijken, zoveel moois tegenwoordig te koop..
ondertussen is de auto bij de spuiter geweest (voor de antenne) en zag ik hem op de vakantie zo staan..


En direct weer blij met mijn ASX..

Chaoth