Lajme:

Welkom op het forum!
Zijn er problemen met het forum? Maak dan een topic aan in "Club en forum vragen"

Main Menu

Lancer Remko "Evo Look"

Filluar nga Remko_S, Shkurt 23, 2015, 05:28:42 MD

« meparshmi - tjetri »

0 Anëtare dhe 2 Vizitore po shikojne kete teme.

trancedrift

Deze lijkt precies hetzelfde als mijne :) Trouwens ik heb die van mij toch mer PUR schuim gevuld anders ging die trillen bij snelheden boven 160 kmph en aangezien dat ik race met mijn Lancer ik wilde dat de spoiler eigenlijk praktisch functie heeft (en die heeft het nu)


En nog een ding - vertel je spuiter om eerst een dikke laag pvc primer erop te doen.

Remko_S

jaa de spuiter zei zelf al dat dat nodig was inderdaad. en boven de 160 zal ik niet snel komen denk is voor mij puur een optische verandering omdat ik de achterkant beetje saai vond overkomen ten opzicht van de rest van de auto

Remko_S


afgelopen vrijdag de spoiler terug gekregen van de spuiter.



zaterdag gemonteerd




Remko_S

#19
Afgelopen weken weer wat gebeurd.
zoals aantal al hebben gezien een RVS dubbele demper pas gemaakt onder de lancer gezet.




op japfest geweest en vele ontmoet en een niet alledaagse kenteken opvolgend momentje en alle drie rood








en nog paar dingen besteld
niewe spiegelkappen met knipperlicht erin verwerkt
Originele skirts voor de achterbumper zo uit de originele accessoire catalogus die ik in mijn auto heb gevonden

Marcuz77

Leuke plannen, wel weer foto's laten zien als ze erop zitten hé?

Remko_S

#21
Afgelopen dagen zijn de spiegelkappen en bumperskirts binnen gekomen.

Chaoth

Mooi man! Ben benieuwd naar het resultaat.

Marcuz77

ziet er gaaf uit, we wachten rustig op t resultaat 

Remko_S

#24
door de pinksterdagen en drukte bij de spuiter zou het wat langer duren dan normaal om de kapjes te spuiten.
en omdat ik geen zin had om in de bank te liggen. vandaag Led mistlichter in de lancer gezet


Remko_S

Vandaag de spiegelcovers en bumperextensies weer opgehaald bij de spuiter. Helaas van het weekend pas monteren omdat de auto schoon moet. en op dit moment hangt er heel de dag een aanhanger met zand achter, omdat we de tuin aan het veranderen zijn

Remko_S

#26
Mmmm... Ik blijk toch ongeduldiger dan ik dacht. Kon gewoon niet wachten om te zien hoe de spiegels eruit zouden zien dus hierbij het resultaat

knipperlicht aan

van dichtbij

met knipperlicht aan



Ik vind het een super effect en ben er blij mee


wel ben ik nu op zoek naar zijknipperlichten voor in het zijscherm, smoked en het liefst zelfs led
iemand een idee waar ik die zou kunnen krijgen??

trancedrift

Ziet heel goed uit. Zijknipperlichten kan je met VHT nightshades donker maken.

Chaoth

Ziet er mooi uit, Remko!

Officieel dealerspul? Waren ze makkelijk aan te sluiten?

Remko_S

Citim nga: Chaoth ne Maj 29, 2015, 01:29:05 MD
Ziet er mooi uit, Remko!

Officieel dealerspul? Waren ze makkelijk aan te sluiten?

Nee niet officeel dealer die spiegelkappen heb ik via ebay en komen uit taiwan
Aan sluiten was half uurtje per spiegel. Had een goede how to gevonden op projectlancer met stap voor stap fotos erbij