Lajme:

Welkom op het forum!
Vergeet niet je profiel aan te vullen met je gegevens, of te wijzigen.

Main Menu

CVW - Outlander Sport 2.0 Instyle+

Filluar nga CvW, Nentor 09, 2014, 08:08:47 MD

« meparshmi - tjetri »

0 Anëtare dhe 2 Vizitore po shikojne kete teme.

robsel

Ziet er echt PERFEKT uit, is in SHOWROOM conditie !
Toont ook mooi strak op de foto, geen deukjes of putjes.

gr
Rob

Super Top

Ziet er weer super uit Cees.
Ervaring leert dat we van jou ook niet anders hoeven te verwachten.  8)


Bij de RVR ben ik daar ook achter gekomen. Tjonge jonge wat een randen en hoekjes zitten daar in. Zowel de voor als achter bumper.


Ga je hier ook weer hele verhalen opschrijven net als op GF?  :P
Driving:  Mitsubishi Colt 1.5 8V GLXi A/T Super Top
Driving: Mitsubishi ЯVR 2.0T 16V Hyper Sports Gear R
Driving: Suzuki Jimny 1.3 JLX
In project: Mitsubishi Lancer 1.8 8V GLXi 4WD
Retired: Mitsubishi Colt 1.5 12V GLXi Super Top

CvW

Dank je Rob. Helemaal feilloos is íe niet hoor. Kan en hoeft ook niet na 8 jaar en 186k Kilometers. Maar alleen een detailer die daar over nuilt.  ;D

Dank je Tjaling. Ach, je kent me ondertussen. Ik was met die bumpers bezig en merkte hoeveel tijd ik daar aan kwijt was. Dan kijk je nog een keer naar die dingen en dan weet je het eigenlijk wel. Ach, zo leer je de auto kennen.  :)
Je weet dat je een risico loopt als ik op een forum rondhang. Is toch niet mijn schuld dat jullie een Outlander deel hebben? Of zijn er geen mede avonturiers op Mitsubishi Owners Club punt NL?

Super Top

Haha dat risico zoek ik graag op. Mocht de stukken op GF altijd graag lezen.  ...was er alleen zoveel tijd mee kwijt  ;D  omdat het wel hele verhalen waren. Maar dat maakte het des te leuker.


Het Outlander board was altijd wel één van de drukkere boards hier op het forum.
Driving:  Mitsubishi Colt 1.5 8V GLXi A/T Super Top
Driving: Mitsubishi ЯVR 2.0T 16V Hyper Sports Gear R
Driving: Suzuki Jimny 1.3 JLX
In project: Mitsubishi Lancer 1.8 8V GLXi 4WD
Retired: Mitsubishi Colt 1.5 12V GLXi Super Top

CvW

Zo, vandaag de kans gegrepen om wat foto's te maken. Dat valt niet mee om eerlijk te zijn. De lichtval is lastig en levert vanuit sommige hoeken een overbelichtingseffect op of een heel andere kleur auto. Ik heb de beste foto's geselecteerd.......  :D









Hebben jullie ook een idee hoe de Outlander er nu bij staat.  8)

4Koen63


Super Top

Staat er weer super strak bij Cees!

Ben heel benieuwd hoe 3000GT velgen er onder staan.
Driving:  Mitsubishi Colt 1.5 8V GLXi A/T Super Top
Driving: Mitsubishi ЯVR 2.0T 16V Hyper Sports Gear R
Driving: Suzuki Jimny 1.3 JLX
In project: Mitsubishi Lancer 1.8 8V GLXi 4WD
Retired: Mitsubishi Colt 1.5 12V GLXi Super Top

CvW

Vanavond A-Merk winterbanden gescoord. 2e hands, maar werkelijk z.g.a.n. met 8mm profiel en de nokjes er nog op.  8)

CvW

Citim nga: CvW ne Dhjetor 09, 2014, 08:33:37 MD
Vanavond A-Merk winterbanden gescoord. 2e hands, maar werkelijk z.g.a.n. met 8mm profiel en de nokjes er nog op.  8)

......gisteravond aangevuld met velgen. En wat voor velgen!  ;D




4Koen63

Staat goed! Ik ben wel benieuwd wat voor winterbanden je hebt gescoord (en tegen welke prijs ::) ).

CvW

#25
Michelin Alpin A4 215/60-16 95H voor 275  :)
Ik denk dat ik die banden op de originele Outlander velgen leg en de zomerbanden op de GT velgen monteer. De laklaag op de originele velgen begint namelijk al los te laten op een aantal randjes. Een vrij algemeen kwaaltje van deze velgen als ik de foto's op het Internet zo zie. Wat dat betreft zijn de GT velgen een stuk beter.

skunk

Ziet er super uit. Wordt weer kwijlen als ik door het park loop en je auto zie staan en dan weer balen als ik thuis ben onze outlander zie :(


CvW

Huh, da's leuk een mede-forumlid uit de buurt hier.  :)
Als jij regelmatig door het park loopt hier dan moet jij mijn vorige auto, de Galant, ook kennen.
Ik zie dat jij ook een Outlander hebt van vrijwel dezelfde leeftijd, maar wel met de helft aan km's op de teller (schat ik zo in op basis van de tellerstand bij aankoop). Ook die is in een prachtige staat te krijgen hoor.  8) T'is een klusje, maar met de juiste middelen heel goed te doen.

Super Top

Ziet er super uit Cees.
Ben blij dat ze een goed thuis hebben gekregen.
Mooi dat je ze als zomer velgen gaat gebruiken.

Leuk dat er meer forumleden zich melden hier in de buurt!

Driving:  Mitsubishi Colt 1.5 8V GLXi A/T Super Top
Driving: Mitsubishi ЯVR 2.0T 16V Hyper Sports Gear R
Driving: Suzuki Jimny 1.3 JLX
In project: Mitsubishi Lancer 1.8 8V GLXi 4WD
Retired: Mitsubishi Colt 1.5 12V GLXi Super Top

Chrisje

Hallo

Ik volg met belangstelling je vorderingen aan je Outlander.
Je hebt het over de "juiste middelen" welke zijn dat dan?
En is dit voor een leek als ik ook te doen?

Groet, Chris